دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Stickman Ghost 2 Star Wars v5.3 برای اندروید و iOS + مود

Stickman Ghost 2 Galaxy Wars یکی دیگر از بازی های استیک من می باشد که حال با سبک جنگ های ستاره ای شما را به یک بازی نقش آفرینی وارد می کند . این بازی یکی از سرگرم کننده ترین ، چالش برانگیز ترین و اعتیاد آور ترین بازی جنگ های استیک من می باشد . آیا شما طرفدار جنگ های ستاره ای و یا بازی های نقش آفرینی اکشن و RPG هستید ؟ این بازی هر دوی سبک ها را ارائه می دهد تا یک تجربه بی نظیری را در گوشی و تبلت خود تجربه کنید . Stickman Ghost 2: Galaxy Wars یکی از بازی های بی نظیر فضایی است که شما را به یک قهرمان تبدیل می کند و با شمشیر لیزری و سلاح خود برای نجات سیاره ها و کل کهکشان تلاش می کنید .

سایر توضیحات : در داستان بازی کهکشان توسط ارتش رباتیک یک نیروی تاریک اشتغال شده است . با دشمنان stick در کل کهکشان به مبارزه بپردازید و از سلاح های منحصر به فرد خود برای نجات کهکشان استفاده کنید . شما باید تمام نینجا ها , تک تیرانداز ها و ربات های سرسخت را از پای درآورید . این بازی یکی از بهترین بازی های سری استیک من می باشد که ماجرا های هیجان انگیزی را از star war را نیز ارائه می دهد . Stickman Ghost 2: Star Wars یکی از بازی های جدید و جذابی از مبارزات Stickman می باشد که توصیه می شود تا هر چه زود تر امتحان کنید .

دانلود بازی Stickman Ghost 2: Galaxy Wars برای اندروید و iOS

ویژگی های بازی Stickman Ghost 2 Galaxy Wars :

– دارای گیم پلی متنوع و جذاب با ترکیبی کامل از هک و اسلش و همچنین تیراندازی

– دارای کنترل های بصری برای حمله و استفاده راحت از مهارت ها در نبرد ها

– دارای انواع مختلفی از سلاح

– دارای سبک گرافیکی جنگ های ستاره ای در اعماق فضا

– وجود دشمنان متنوع  و سرسخت

Stickman Ghost 2 Star Wars

به روز رسانی :

1396/11/22 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *