دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Street League v1.3.0 برای اندروید و iOS + مود

Street League بازی Street League برای علاقه مندان به بازیهای سبک ورزشی و تفننی طراحی و منتشر شده است. با کاراکتر اصلی بازی همراه شوید و به ماجراجویی در خیابان های شهرهای بزرگ بپردازید و با همراه همیشگی و دوست داشتنی خود (یعنی توپ فوتبال) به تفریح بپردازید. در این بازی شما در یک صفحه دو بعدی به همراه شخصیت بازی باید به بازی مشغول شوید و از برخورد با موانع پیش رو با پریدن و دویدن جلوگیری کنید. وجود بیش از صدها مرحله مختلف و چالش برانگیز به هیجان بازی Street League می افزاید. اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های ورزشی و به خصوص فوتبال هستید بازی Street League را که میتواند شما را ساعت ها سرگرم کند از دست ندهید. بازی Street League از گرافیک بسیار جذابی بهره میبرد که با شخصیت های کارتونی و فانتزی خود مطمئنا نظر شما را جلب خواهد کرد.

سایر توضیحات : بازی Street League به دو صورت قابل بازی کردن است. تک نفره بازی کنید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. یا نه اگر دوست دارید میتوانید به صورت آنلاین با سایر بازیکنان در سراسر دنیا به رقابت بپردازید و با شکست آن ها مهارت خود را به رخ حریفان بکشید. بازی Street League توسط استودیو بازی سازی Yowlu برای علاقه مندان به بازی های ورزشی طراحی شده است که برای اولین بار از طریق مارکت گوگل پلی به صورت رایگان برای کاربران اندرویدی منتشر شده است و در همین مدت زمان انتشار امتیاز فوق العاده 4.7 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کرده است. پس شما هم بازی Street League را به هیچ وجه از دست ندهید و برای دانلود این بازی مهیج از طریق سایت دانلود فارسی اقدام کنید.

Street.League.center

ویژگی های بازی Street League :

 – گیم پلی ساده و اعتیاد آور

 – گرافیک بسیار جذاب و صداگذاری مهیج

 – وجود بیش از صدها مرحله مختلف و چالش برانگیز

 – امکان رقابت به صورت آنلاین با سایر حریفان در سراسر دنیا

Street League

به روز رسانی :

1396/12/07 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *