دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Bard’s Tale v1.8.3 برای آيفون ، آيپد و آيپاد لمسی

The Bard’s Tale یک بازی RPG محبوب شماره 1 در کشور هایی همچون ایالات متحده آمریکا ، انگلستان ، استرالیا ، کانادا ، فرانسه ، آلمان ، ایتالیا ، اسپانیا ، روسیه ، ژاپن و چین است . این بازی در ابتدا برای کامپیوتر ساخته شده بود که بعد کسب موفقیت, توسعه دهندگان تصمیم به ساخت نسخه iOS آن را نیز گرفتند که این امر باعث می شود تا سیو گیم خود را بین دستگاه هایی iOS و Mac همگام سازی کنید . در این بازی داستان سه گانه کلاسیک در انتظار شماست . ساخت نسخه iOS بازی حماسی و نقش افرینی The Bard’s Tale به صورت سه بعدی کار غیر ممکنی به نظر می آمد که حال بزرگ ترین بازی iOS ای است که تا به حال ساخته شده است . در این بازی شما در نقش بارد در بازی حضور خواهید داشت که انسانی خودخواه و رندی است که از سوالات بی معنی و کار های آلوده زیر زمینی خسته شده است . سلاح های خود را آماده کنید زیرا یک بازی ماجرایی و اعتیاد آوری با گیم پلی حدود 20-30 ساعت در انتظار شماست .

دانلود بازی The Bard's Tale v1.8.3 برای آيفون ، آيپد و آيپاد لمسی

ویژگی های بازی The Bard’s Tale :

– وجود 50 نوع دشمن مختلف بدون شمارش کارفرمایان

– دارای دنیای وسیع برای کشف شهرها، جنگل های وحشی، رودخانه ها، قلعه ها، برج ها، زندان های مخفی، کوه های برفی، غار ها، مقبره ها و…

– دارای بیش از 12 کارفرمای سرسخت برای شکست دادن

– 16 کاراکتر جادویی برای کشف و کمک خواستن از آن ها

– بیش از 150 مورد منحصر به فرد از سلاح ها , زره ها , ابزار ها , مصنوعات و …

– دارای صداگذاری های عالی با دوبله بازیگران هالیوودی

The Bard’s Tale

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *