دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Wolf v1.2.1 برای اندروید + مود

به دنیای پر رمز و راز گرگ ها سفر کنید و یکی از آنها باشید. بهترین بازی نقش آفرینی برای گرگ ها برای موبایل بالاخره منتشر شد. بازی The Wolf جدیدترین بازی در سبک نقش آفرینی است که به تازگی برای گوشی های موبایل تولید شده است. در این بازی شما در نقش یی گرگ هستید که با گروهی از گرگ های دیگر به سفر و شکار می پردازید. بهترین باشید و سعی به بهبود توانایی های خود کنید تا به مقام آلفا (رئیس دسته) دست یابید. در این بازی میتوانید در حالات گروهی و … به بازی بپردازید و از دوستان خود نیز در  سراسر جهان دعوت کنید تا در این راه پر خطر به شما بپیوندند.

سایر توضیحات: در این بازی شما در نقش یک گرگ در محیط های مختلف قرار میگیرید. همچنین با کمک گیمرهای سراسر جهان میتوانید جنگل وحشی را درنوردید و رمز و رازهای این دنیای سبز را پیدا کنید. علاوه بر این شما میتوانید شخصیت گرگ محبوب خود را از میان انواع گرگ های مختلف انتخاب کنید. گرگ خاکستری، گرگ سیاه و مخوف و یا … . هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید و ویژگی های مورد نظر خود را در این گرگ پیاده سازی کنید. تصمیم گیری های به موقع نیز در این بازی حرف اول را می زنند. بازی خط داستانی خاصی ندارد و به شما امکان مواجهه با انواع و اقسام خطرات و موقعیت های مختلف را می دهد. پس این تصمیم گیری های شماست که به شما امکان تبدیل شدن به گرگ آلفا را میدهد. گرافیک زیبا و حیوانات بسیار واقع گرایانه و متنوع نیزبه جذابیت این بازی می افزایند. راجع به هیچ چیز شک و تردید نکنید. به دنبال هر حیوانی که دوست دارید بروید فقط حواستان باشد که همه ی حیوانات بی خطر نیستند!

دانلود The Wolf

ویژگی های اصلی بازی:

بازی گروهی به صورت آنلاین همراه با درگر رقبا در سراسر جهان

محیط بسیار زیبا

گرافیک خیره کننده

حیوانات بسیار واقعی و جذاب

قابلیت بهبود و به روز رسانی شخصیت های بازی

گیم پلی بسیار زیبا و روان

The Wolf

به روز رسانی :

1396/05/29 نسخه جدید اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *