دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود رایگان مجموعه نرم افزار AVS4YOU ویرایش فایل های مدیا

مجموعه نرم افزارهای AVS به صورت کامل به 16 بخش مجزا دسته بندی شده است و میتوانید به صورت رایگان از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید .

مجموعه نرم افزارهای AVS4YOU Package 2.6.1.114 شامل :

– AVS Audio Converter
– AVS Audio Editor
– AVS Audio Recorder
– AVS Cover Editor
– AVS Disc Creator
– AVS Document Converter
– AVS DVD Copy
– AVS Image Converter
– AVS Media Player
– AVS Photo Editor
– AVS Registry Cleaner
– AVS Ringtone Maker
– AVS Video Recorder
– AVS Video Converter
– AVS Video Editor
– AVS Video ReMaker

نرم افزار AVS Audio Converter :

نرم افزار AVS Audio Converter مبدل فایل های صوتی به صورت حرفه ای می باشد که تمامی فرمت های  MP3, MPEG3, WMA, WAV, M4A, M4B, M4R, AAC, AMR, AWB, OGG, MP1, AC3, MP2, FLAC, AIFF, AIF, AIFC, AU, VOX, MPC, MP+, MKA, RAW, PCM, GSM, AVI, IVF, DIV, DIVX, MTV, AMV, MPG, MPEG, MOD, MPE, MVV, M2V, WMV, ASF, DVR-MS, DAT, IFO, VOB, VRO, M2TS, M2T, MTS, TOD, TS, TP, DV, MKV, OGM, OGV, OGA, OGX, RM, RMVB, RAM, IVR, MOV, QT, M4V, MP4, 3GP2, 3GPP, 3GP, 3G2, FLV, SWF, MID, MIDI, KAR, APE, QCP, MPA, RA را پشتیبانی میکند . نرم افزار علاوه بر تبدیل فایل های صوتی به یکدیگر میتواند فایل های صوتی را به فرمت فایل های تصویری MPEG, MP4, AVI, DIVX, MOV, WMV, VOB, 3GP, RM, QT, FLV, etc تبدیل کند . با استفاده از ابزارهای ارائه شده میتوان به راحتی کتاب های صوتی با کیفیت بالایی را بسازید .

.

.

نرم افزار AVS Audio Editor :

نرم افزار AVS Audio Editor مناسب برای ویرایش فایل های صوتی می باشد که توسط سایت دانلود فارسی ارائه شده میکس ، پارت پارت ، جلوه های ویژه ، بیش از 20 افکت مختلف را بر روی موزیک پشتیبانی میکند . خروجی موزیک ویرایش شده با فرمت MP3, WAV, PCM, WMA, M4A, Flac, OGG, etc امکان پذیر بوده و میتوان علاوه بر ویرایش موزیک ، میتوان زنگ موبایل برای تلفن های همراه آیفون را هم انجام دهید . فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار به صورت MP3, WMA, WAV, M4A, M4R, AAC, AMR, OGG, MP2, FLAC, AIFF, AU, AVI, IVF, DIV, DIVX, MTV, AMV, MPG, MPEG, MOD, MPE, MVV, M2V, WMV, ASF, DVR-MS, DAT, IFO, VOB, VRO, M2TS, M2T, MTS, TOD, TS, TP, DV, MKV, OGM, OGV, OGA, OGX, RM, RMVB, RAM, IVR, MOV, QT, M4V, MP4, 3GP2, 3GPP, 3GP, 3G2, FLV, SWF می باشد .

.

.

نرم افزار AVS Audio Recorder :

نرم افزار AVS Audio Recorder برای ضبط صدا با فرمت mp3 می باشد و میتوان از تنظیمات نرم افزار نحوه ضبط صدا به صورت Stereo را انتخاب کنید و در یک استودیو خانگی ضبط حرفه ای را داشته باشید . نمایش مدت زمان امکان پذیری ضبط صدا با توجه به حجم حافظه سیستم در نرم افزار برای کاربران به نمایش گذاشته می شود .

.

.

نرم افزار AVS Cover Editor :

با استفاده از نرم افزار ارائه شده AVS Cover Editor میتوان کاورهای سی دی و دی طراحی کنید . استفاده از ابزارهای طراحی در نرم افزار به کاربران کمک میکند تا بتوانند به صورت دلخواه کاورهای سی دی و دی وی دی با سلیقه شخصی طراحی کنند .

.

.

نرم افزار AVS Disc Creator :

نرم افزار رایت دیسک های CD / DVD / Blueray است که میتوان با توجه به امکانات در نظر گرفته شده رایت دیسک های Iso و کپی فایل های دیسک ها را فقط با چند کلیک ساده انجام دهید . فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار به صورت ICD, BIN, CUE, NRG, MDS, MDF, PDI, PDI01, PDI02, PDI03, PDI04, B5T, B5I, B6T, B6I, B00, B01, SUB, CCD, IMG, DAA, CDI, UIF, DVD, 000, 001, 002, 003, 004, XMD, XMF, DI, DI01A, DI01B, DI01C, DI01D, IBP, IBQ, IBQ01, IBQ02, IBQ03, P2I, RIF, C00, C01, C02, VaporCD, FCD, VCD, VDI, ASHDISC, VC4, NCD, DAT, C2D, BWT, BWI می باشد .

.

.

نرم افزار AVS Document Converte :

نرم افزار AVS Document Converte برای مشاهده و تبدیل فایل های متنی به یکدیگر می باشد . علاوه بر مشاهده فایل های متنی در نرم افزار میتوان فایل های متنی خود را به صورت مستقیم ایمیل کنید . به علت امنیت برخی از فایل های متنی میتوانید از ابزار پسورد استفاده کنید تا بر روی فایل های متنی خود کدگذاری کنید . فرمت های پشتیبانی شده که توسط نرم افزار میتوانید مشاهده کنید PDF, HTML, HTM, MHT, RTF, DOC, DOCX, ODT, PPT, PPTX, TXT, TIFF, TIF, EPUB, FB2, DjVu, XPS و فرمت هایی متنی که میتوانید ایجاد کنید به صورت PDF, HTML, MHT, RTF, DOC, DOCX, ODT, TXT, GIF, JPEG, PNG, TIFF, EPUB می باشد .

.

.

نرم افزار AVS DVD Copy :

نرم افزار AVS DVD Copy که توسط سایت دانلود فارسی همراه با مجموعه AVS ارائه شده است به راحتی کاربران میتوانند فایل های موجود بر روی سی دی و دی وی دی فقط با چند کلیک ساده بر روی حافظه سیستم خود کپی کنند . فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار به صورت CD-R/RW, DVD+/-R, DVD+/-RW, DVD-RAM, Double/Dual Layer DVD می باشد .

.

.

نرم افزار AVS Image Converter :

نرم افزار AVS Image Converter تبدیل فایل های تصویری به یکدیگر را پشتیبانی میکند . میتوان از نرم افزار انیمشین های با فرمت GIF و تصاویر با فرمت PNG را طراحی کنید . ویرایش تصاویر توسط ابزارهای کنترل روشنایی تصاویر ، تنظیم کنتراست نور تصاویر ، افزودن افکت به تصاویر توسط نرم افزار امکان پذیر بوده و میتوان برای جلوگیری از کپی تصاویر از ابزار watermark استفاده کنید .

.

.

نرم افزار AVS Media Player :

نرم افزار AVS Media Player یکی از برترین نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری می باشد که میتوان فایل های تصویری با فرمت های AVI, MPEG, WMV, MP4, DVR-MS, MKV, FLV, OGG را مشاهده کنید . پخش موزیک با فرمت های WAV, MP3, FLAC, M4A, OGG, AAC, AMR در نرم افزار پشتیبانی میشود . مشاهده تصاویر با فرمت PNG, JPEG, TIFF, GIF امکان پذیر می باشد . استفاده از زبان های مختلف در نرم افزار برای کاربرانی که میخواهند زبان نرم افزار را تغییر دهند در نظر گرفته شده است .

.

.

نرم افزار AVS Photo Editor :

نرم افزار AVS برای ویرایش تصاویر به صورت حرفه ای بوده که میتوان با استفاده از ابزارهای در نظر گرفته شده تصاویر را به حالت های مختلف ویرایش کنید . با استفاده از ابزار Crop میتوانید تصاویر را برش بزنید و استفاده از افکت های ویژه تصاویر به یادماندنی را به جا بگذارید . نرم افزار از فایل های تصویری با فرمت JPEG, BMP, TIFF, PNG, GIF پشتیبانی میکند . نرم افزار ارائه شده مناسب برای سیستم عامل ویندوز در دو نسخه 32 و 64 بیتی می باشد .

.

.

نرم افزار AVS Registry Cleaner :

نرم افزار AVS Registry Cleaner یک ابزار قدرتمند برای اسکن فایل های ریجستری در داخل حافظه می باشد . حذف و تعمیر فایل ها ریجستری توسط نرم افزار امکان پذیر بوده و نرم افزار با توجه به موتور اسکنر تمامی فایل های ریجستری را تحت مراقبت خود قرار میدهد . با استفاده از نرم افزار میتوانید Cache مرورگرهای خود را پاک کنید و از فایل های ریجستری خود Backup بگیرید .

.

.

نرم افزار AVS Ringtone Maker :

نرم افزار AVS Ringtone Maker برای کاربران ابزارهایی را فراهم کرده است که ساخت بتوان زنگ رینگتون مناسب با تلفن همراه طراحی کنید . فرمت های رینگتون ارائه شده با فرمت MP3, WAV, AMR می باشد . نمایش مدت زمان رینگتون به همراه ابزار میکس صدا و تغییرات در فایل های صوتی توسط نرم افزار پشتیبانی میشود .

.

.

نرم افزار AVS Video Recorder :

نرم افزار ضبط تصاویر از وبکم می باشد که میتوان با توجه به ابزارهای در نظر گرفته شده سایز و فرمت فایل های ضبط شده را به نحو دلخواه انتخاب کنید . ضبط صدا به صورت MP3 برای کاربران در نظر گرفته شده است .

.

.

نرم افزار AVS Video Converter :

نرم افزار AVS Video Converter برای مبدیل فایل های تصویری توسط کمپانی AVS ارائه شده است . نرم افزار علاوه بر تبدیل فرمت های تصاویر به یکدیگر میتوان فایل های تصویری را به فرمت iPod, iPhone, PSP, Zen, PS3 تبدیل کنید . نرم افزار قابلیت رایت فایل های مبدل شده را بر روی دیسک های سی دی و دی وی دی دارا می باشد .

.

.

نرم افزار AVS Video Editor :

نرم افزار ویرایشگر فایل های ویدئویی به صورت پیشرفته می باشد . نرم افزار با استفاده از ابزارهای آماده در نظر گرفته شده به کاربران این اجازه را میدهد تا بیش از 200 افکت زیبا و دیدنی را فقط با چند کلیک ساده بر روی فایل های ویدویی اضافه کنند . فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار شامل موارد زیر می باشد :

HD Video formats (. M2ts,. Mts,. Tod)
Blu-ray video
AVCHD
MPEG-2 HD
AVI – Audio Video Interleave (including HD video) (. Avi,. Divx,. Xvid,. Ivf,. Div, etc)
DivX codec *
Xvid codec
H.264 codec
DV codec
Cinepak codec
Indeo codec
MJPEG codec
Uncompressed codec
MS MPEG-4 codec
and other
WMV – Windows Media Formats (including HD video) (. Wmv,. Asf,. Asx,. Dvr-ms)
Windows Media Video
Advanced Systems Format
DVR-MS
RealNetworks (. Ra,. Rm,. Ram,. Rmvb)
MPEG – Motion Picture Experts Group (including HD video) (. Mpg,. Mpeg,. M1v,. Mpe,. M2v,. Dat,. Ifo,. Vob,. Vro,. Mg4,. Mod,. Mvv)
MPEG-1
MPEG-2
DVD (PAL and NTSC)
VOB, VRO
MPEG-4
Mobile video formats (.3 gp2, .3 gpp, .3 gp, .3 g2,. Mp4)
MP4 (inc. Sony PSP and Apple iPod)
3GPP
3GPP2
Quick Time movie (including HD video) (. Mov,. Qt,. M4v,. Mp4)
Adobe Flash (. Swf,. Flv)
Matroska (including HD video) (. Mkv)
Ogg Media (including HD video) (. Ogm)

.

.

نرم افزار AVS Video ReMaker :

با استفاده از نرم افزار AVS Video ReMaker میتوان ویرایش سریع فایل های صوتی و تصویری را به عهده بگیرید و با استفاده از نرم افزار مکمل میتوانید نرم افزار مربوط را به صورت یکجا به همراه داشته باشید . فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار شامل موارد زیر می باشد .

• HD Video formats
Blu-ray video, AVCHD, MPEG-2 HD (.m2ts, .m2t, .mts, .tod, index.bdm, index.bdmv, .mkv)
• AVI – Audio Video Interleave (including HD video)
DivX, Xvid, H.264, DV, Cinepak, Indeo, MJPEG, Uncompressed, MS MPEG-4 and other(.avi, .divx, .xvid, .ivf, .div, etc )
• WMV – Windows Media Formats (including HD video) (.wmv, .asf, .asx, .dvr-ms)
• MPEG – Motion Picture Experts Group (including HD video
MPEG-1, MPEG-2, VCD, SVCD, DVD (PAL and NTSC), VOB, VRO, MPEG-4 (.mpg, .mpeg, .mp2, .m1v, .mpe, .m2v, .dat, .ifo, .vob, .vro, .mg4, .mod, .mvv)
• Mobile video formats (.3gp2, .3gpp, .3gp, .3g2, .mp4)
• Quick Time movie (including HD video) (.mov, .qt, .m4v, .mp4)
• Flash Video (.flv, .f4v, .f4p)

تصاویری از محیط نرم افزار AVS4YOU Package 2.6.1.114  :

 AVS Package 2.6.1.114

AVS Package 2.6.1.114

سایت AVS4YOU Package 2.6.1.114  مرتبط : AVS4YOU

دانلود رایگان مجموعه نرم افزار AVS4YOU ویرایش فایل های مدیا با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی 

  • 2 replies
    1. یک رهگذر says:

      نامرد بعد از دانلود خروجی آن خراب است چرا مردم را سرکار می گذارید این کار صحیح نیست

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *