دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سریالی My Life as a Teenage Robot

My Life as a Teenage Robot

داستان انیمیشن “My Life as a Teenage Robot” در شهری خیالی به اسم ترمورتون (Tremorton) اتفاق می‌افتد و درباره ماجراجویی‌های یک دختر نوجوان رباتی با توانایی‌های خارق العاده است. این ربات دغدغه‌ها و احساسات یک نوجوان را دارد و در داستان‌هایش، زمین را از فاجعه‌های مختلف نجات می‌دهد. اسم این نوجوان با قابلیت‌های رباتی، جنی است و مثل هر فرد دیگری، او هم مشکلات خاص خودش را دارد. انیمیشن «زندگی من به عنوان یک ربات نوجوان» محصول همکاری ژاپن و آمریکا، به زبان انگلیسی صداگذاری شده.

شخصیت های سریال My life as a teenage robot

جنی که برای محافظت از زمین طراحی شده، مجهز به سلاح‌های پیشرفته‌ای است و دوستانی دارد که در این راه به او کمک می‌کنند؛ همسایه‌اش برد “Brad”، تاکر برادر کوچکتر برد و شلدون یکی از دوست جنی. در این سریال ما فرد دیگری را هم می‌بینیم: دکتر نورن یا نورا که دانشمندی است که جنی و خواهرهایش را طراحی و ساخته و به نوعی مادر آن‌ها به‌حساب می‌آید. شخصیت دکتر نورا هم از سریالی به نام “Elderly Robotics Scientist” وارد این سریال شده که پنج سال قبل از ساخت “My Life as a Teenage Robot” پخش می‌شد.

این سریال در سه فصل، توسط راب رنزتی “Rob Renzetti” ساخته شده و پخش آن اولین‌بار در پنجم ژانویه 1999 آغاز گشت. با این حال، بعد از اینکه دو فصل از آن پخش شد، تولید آن به مشکل خورد و پخش آن تا 17 اکتبر 2005 لغو شد. در نهایت اما ساخت آن دوباره ادامه پیدا کرد و فصل آخر به‌صورت اسپین‌آف در سال 2009 منتشر گردید. این سریال جذاب، طی زمان پخش برای جوایز بسیاری نامزد شد و توانست یک جایزه امی اواردز و دو جایزه آنی اواردز را از آنِ خود کند.

هر کدام از این سه فصل سریال «زندگی من به‌عنوان یک ربات نوجوان» 13 قسمت دارد و فصل سوم آن ابتدا در آسیا پخش شد و انتشار آن در آمریکا یک سال بعد اتفاق افتاد.

نام: My Life as a Teenage Robot
تاریخ انتشار: 1999
امتیاز imdb: 7/10
امتیاز استیم: 3.5/5
زبان: انگلیسی
ژانر: کمدی، اکشن، ماجراجویی
محصول کشور: ژاپن و آمریکا
رمز فایل: www.download.ir
  • 1 replies
    1. یک فن MLaaTR که انگلیسیش هم خوبه says:

      من باورم نمیشه که My Life As A Teenage Robot: Reanimated رو گذاشتین.
      خدا وکیلی چرا.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *