دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Adobe Photoshop CC The Essential Guide

این دوره آموزشی مناسب کسانی می باشد که که میخواهند ار با نرم افزار Adobe Photoshop CC هر مدت زمان کوتاه بیاموزند. مباحث این دوره ساختار مستقیم داشته و سریعا سر اصل مطلب می روند. به کمک این دوره در مدت زمان کوتاه بیشترین میزان ممکن در استفاده از فتوشاپ را فرا می گیرید. مباحث دوره پیش رو به صورت قدم به قدم و با ساختاری مناسب مورد آموزش قرار می گیرند. شخصی سازی محیط فتوشاپ، طراحی به کمک لایه ها، کار با متن، عکس و اشکال، خارج کردن بخشی از تصویر، تکنیک های پیشرفته در کار با پس زمینه ها، قلمو ها، فیلتر ها و . . . از جمله مباحث این دوره می باشند.  

دانلود فیلم آموزشی Adobe Photoshop CC The Essential Guide

  مشخصات دوره آموزشی Adobe Photoshop CC The Essential Guide : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : Udemy – مدرس : Paolo Ocampo – فایل های پروژه: دارد – مدت زمان آموزش : 4 ساعت و 32 دقیقه – سطح دوره: مقدماتی – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : ندارد – زیرنویس فارسی : ندارد

Adobe Photoshop CC The Essential Guide

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *