دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Agile New Product Development for Manufacturers

توسعه چابک نرم‌افزار یا توسعه نرم‌افزاری چابک گروهی از متدهای توسعهٔ نرم‌افزار مبتنی بر تکرار و به شکل تدریجی است که در آنها، راه‌حل‌ها از طریق خودسازمان‌دهی و همکاری بین تیم‌های مختلف کاری، انجام می‌شوند. توسعه چابک فقط مخصوص نرم افزار نیست؛ بلکه این روش می تواند در ساخت اشیا فیزیکی نیز اعمال شود. تولید کنندگانی که محصولات جدیدی را به بازار عرضه می کنند همیشه تحت فشار خاصی هستند. آنها نیاز دارند تا زمان ارائه، سلامت و امنیت محصولات، و هزینه ی مواد اولیه را در نظر بگیرند و در عین حال تلاش کنند تا در فرصت کوتاه، محصولات فوق العاده ای را تحویل دهند. شما در طول این دوره ی آموزشی یاد می گیرید که چطور سیستم پروژه ی خود را با استفاده از متد مدیریت چابک پروژه ساده تر کنید و سازمان خود را برای استفاده از متد چابک آماده نمایید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Agile New Product Development for Manufacturers center

مشخصات فیلم آموزشی Agile New Product Development for Manufacturers :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Mark Hechel

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 50 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 5/16/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Agile New Product Development for Manufacturers

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *