دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Avoiding Common Writing Mistakes

شما ممکن است در زمینه کاری خود یک متخصص باشید، اما اگر نتوانید نوشته های خود را به صورت دقیق و بدون اشتباه بنویسید نمی توانید از تمام پتانسیل خود بهره ببرید. این دوره ی آموزشی که توسط وبسایت Pluralsight تهیه شده است اهمیت صحیح نوشتن در زبان انگلیسی را به شما نشان می دهد و کمک می کند تا بتوانید از رایج ترین اشتباهاتی که در نوشتار رخ می دهد جلوگیری کنید. مدرس دوره به شما آموزش می دهد که چطور از نشانه گذاری استفاده کنید و ساختار جمله بندی مناسبی را انتخاب نمایید. در انتها نیز یاد می گیرید که چگونه مهارت های خود را به موفقیت در موقعیت کاری خود تبدیل کنید. زمانی که شما این دوره را به طور کامل تماشا کردید، می توانید از مشکلات نگارشی جلوگیری کنید و خودتان، کارتان، و ایده هایتان را به صورت موثرتری نشان دهید.

سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.

 Avoiding Common Writing Mistakes center

مشخصات فیلم آموزشی Avoiding Common Writing Mistakes :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Casey Ayers

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 42 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : February 6, 2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Avoiding Common Writing Mistakes

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *