تبلیغات
تبلیغات

دانلود فیلم آموزشی Introduction to 3ds Max 2015

فیلم آموزشی Introduction to 3ds Max 2015 ، آموزش آشنایی با نرم افزار تری دی اس مکس ۲۰۱۵ از شرکت Digital Tutor می باشد که منتشر و بصورت رایگان در اختیار علاقمندان به کار با این نرم افزار قرار گرفته است . در این فیلم آموزشی شما با قابلیت ها و ویژگی های این نسخه از 3ds MAX آشنا خواهید شد . مدرسین فیلم آموزشی Introduction to 3ds Max 2015 با مرور کلی روند آموزش در این دوره کار خود را آغاز می کنند و در ادامه به بیان مباحثی از قبیل مرور کلی رابط کاربری ، آشنایی با دیدگاه های جهت یابی ، ایجاد یک پوشه پروژه 3ds max ، چگونگی مشاهده و انتخاب اشیاء ، چگونگی ایجاد و. دستکاری هندسه ، بررسی اجمالی مدلسازی ، راه اندازی تصاویر مرجع ، مدلسازی بدنه ، آغاز طراحی کلاه و … خواهند پرداخت تا شما را بطور کلی و کامل با نرم افزار 3ds msx 2015 آشنا سازند . برای درک بهتر این مفاهیم میتوانید همزمان با دیدن فیلم آموزشی از پروژه ی تمرینی موجود در این دوره نیز استفاده نمایید و تمامی مباحث را بصورت عملی انجام دهید .

Digital.Tutors-Introduction.to.3ds.Max.2015.www.Download.ir

مباحث این دوره ی آموزشی :

001. Introduction and project overview 002. Interface overview 003. Viewport navigation 004. Creating a 3ds Max project folder 005. Selecting and viewing objects 006. Creating and manipulating geometry 007. Accessing sub-object modes 008. Grouping and parenting 009. Modeling overview 010. Setting up reference images 011. Modeling the hull 012. Beginning the helmet 013. Smoothing the splines 014. Finishing the helmet 015. Modeling the pelvis 016. Modeling the shoulder mount 017. Modeling the shoulder socket 018. Modeling the upper arm 019. Modeling the elbow joint 020. Modeling the arm cannon housing 021. Modeling the arm cannon interior 022. Modeling the gun barrel 023. Mirroring the arm 024. Modeling the upper leg 025. Finishing the upper leg 026. Modeling the middle leg link 027. Modeling the lower leg 028. Modeling the front foot piece 029. Modeling the back foot piece 030. Modeling the mid sections 031. Modeling the jet pack tank 032. Modeling the jet pack exhaust 033. Modifying the hip to function 034. Modeling a hose 035. Adding the final elements 036. Using smoothing methods 037. Smoothing the shoulder pieces 038. Smoothing the arm pieces 039. Smoothing the accessory pieces 040. Smoothing the lower body of the mech 041. Adding the final details of the helmet 042. Materials and texturing overview 043. Material editor overview 044. Modifying the basic parameters of a material 045. Adding multiple materials to a single object 046. Using procedural maps 047. Unwrapping UV basics 048. Exploring the unwrapping tools 049. Using substance materials 050. Outputting a UVW template 051. Adding file textures 052. Adding a bump map 053. Rigging overview 054. Preparing our model to be rigged 055. Creating groups in 3ds Max 056. Finishing the grouping process of our model 057. Creating a global control 058. Building a control object for the mech’s upper torso 059. Creating a control for the mech’s lower torso 060. Controlling the lower back 061. Adding a control for the mech’s center-of-mass 062. Building your first bone chain 063. Finishing our initial bone chain 064. Setting up bone chains for the mech’s toes. 065. Mirroring bones in 3ds Max 066. Connecting the mech’s legs to follow the rig 067. Skinning objects in 3ds Max 068. Deforming the fueling line’s envelope object 069. Controlling the fueling line 070. Deforming the mech’s mid section 071. Attaching the mid section to follow our rig 072. Creating the mech’s arm bones 073. Connecting the arms to our rig and adding inverse kinematics to the limbs 074. Controlling the mech’s legs 075. Finishing the leg controls 076. Creating custom attributes and wiring parameters 077. Arm controls 078. Rigging with the Reaction Manager 079. Making our scene animator-friendly 080. Animation overview 081. How to create and edit keyframes in 3ds Max 082. Managing keyframes in the Curve Editor and cycling animation infinitely 083. Working with Auto Key and creating simple expressions in the Curve Editor 084. Creating expressions 085. Path animation 086. Creating crowds with Populate 087. Starting on our final project 088. Animating the mech’s platform 089. Blocking in the mech’s performance 090. Finalizing our blocking pass and starting on our polishing stage 091. Finishing the mech’s polishing pass 092. Adding a shot camera 093. Wrapping up the animation and previewing animations in real-time 094. Dynamics overview 095. Creating particles in 3ds Max 096. Modifying the particle system behavior 097. Using space warps 098. Creating the fog material 099. Finalizing the fog material 100. Finalizing the particle system 101. Lighting and rendering overview 102. Understanding light types in 3ds Max 103. Basic light parameters in 3ds Max 104. Understanding diffuse and specular components 105. Utilizing the Object Properties window in 3ds Max 106. Changing the rendering engine used by 3ds Max 107. Setting up image-based lighting in 3ds Max 108. Working with additional light sources in 3ds Max 109. Optimizing render speed in 3ds Max 110. Fine-tuning particles and other materials 111. Adding motion blur and improving rendered image quality 112. Outputting our final animation from 3ds Max 113. Converting an image sequence to a movie file in 3ds Max

مشخصات دیگر فیلم آموزشی Introduction to 3ds Max 2015 :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Digital Tutors

– مدرس : Multiple Authors

– مدت زمان آموزش : 12 ساعت و 35 دقیقه

– پروژه ی تمرینی : دارد

– تاریخ انتشار : 04-06-2014

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720 * 1280

– فرمت فایل : mp4

– زیرنویس فارسی : ندارد

لینک دانلود