دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Nikon D800 Essential Training

در دوره آموزشی Nikon D800 Essential Training شما با یکی از عکاس های درجه یک دنیا به نام Nikon D800 Essential Training همراه خواهید شد تا با ویژگی های دوربین بسیار قدرتمند Nikon D800 و نیز قابلیت های کلیدی آن آشنا شوید. شروع دوره به بررسی اجمالی دوربین و نیز اصطلاح Digital SLR می پردازد. بررسی اجزای اصلی دوربین در این مرحله صورت می گیرد. سپس او سعی می کند تا کارایی اصلی دوربین یعنی شات دستی و اتوماتیک، تغییرات در منوهای مختلف، کار با LCD دوربین و … را به شما نمایش دهد. اما قدم بعدی بدون شک کارهای مختلف و حرفه ای تری است که باید این دوربین برای شما انجام دهد. شما یاد می گیرید که چطور در حالت های مختلف به عکاسی بپردازید و برای بهوبد وضعیت و کیفیت عکس ها تنظیمات ISO را انجام دهید. بررسی میزان سفیدی تصویر، انجام ازمایش های مختلف برای دستیابی به کیفیت بهتر و نیز انتقال فایل از دوربین به کامپیوتر از کارهایی است که در قدم نهایی با آنها آشنا خواهید شد.

سایر توضیحات: دوربین Nikon D800 یکی از جدیدترین مدل های دوربین نیکون است که بدون شک قابلیت تعویض لنز و دیگر اجزای خود را دارد بطوریکه عکاس های حرفه ای در دنیا برای این دوربین فیلم های آموزشی مختلفی تولید کرده اند. دوره آموزشی Nikon D800 Essential Training توسط شرکت Lynda تولید شده که بدون شک یکی از بهترین های این مبحث است.

مشخصات فیلم آموزشی Nikon D800 Essential Training :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده :Lynda

– مدرس : Ben Long

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 5 ساعت و 4 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Nikon D800 Essential Training

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *