دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی SQL Fundamentals for Business Intelligence

بسیاری از برنامه نویسان راجع به SQL دانش مختصری دارند اما زمانیکه سوالاتی در کارهای روزمره و یا مسائل مختلف روبرو می شوند، این دانش اندک نمی تواند پاسخگوی این نیاز باشد. دوره آموزشی قصد دارد تا دانش شما را تا سطح متوسط زبان SQL بالا ببرد تا شما بتوانید دستورات مختلف و پیچیده ای را با استفاده از این زبان قدرتمند بنویسید و کوئری های مختلف را بگیرید. در این دوره آموزشی شما با یک پایگاه داده واقعی سر و کار دارید. از این رو تمام تمرین های مطرح شده در این دوره آموزشی به صورت کاملا پروژه محور هستند بطوریکه کوئری های مختلف کاملا با مثال های واقعی منطبق هستند. همچنین وارد کردن داده به دیتابیس با استفاده از روش های مختلف می تواند نگرانی شما را برای این کار کاهش دهد.

سایر توضیحات: دوره آموزشی SQL Fundamentals for Business Intelligence به شما کمک می کند تا مفاهیم پایگاه داده را با استفاده از تجربیات واقعی در کارها و شرکت های مختلف فرا گیرید. در این دوره همچنین شما با آنالیز و بررسی داده نیز سر و کار خواهید داشت و با نرم افزارهای مختلفی نظیر اکسل نیز کار خواهید کرد. این دوره آموزشی محصول شرکت Packt است.

SQL Fundamentals for Business Intelligence center

مشخصات فیلم آموزشی SQL Fundamentals for Business Intelligence :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Packt

– مدرس : Jeffrey James

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

SQL Fundamentals for Business Intelligence

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *