دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Unity World Space UI in VR

آیا شما در حال ساخت یک تجربه واقعیت مجازی (VR) هستید و می خواهید بدانید که چطور یک اینترفیس یا منو را ایجاد کنید که دچار مشکل نشود؟ دوره ی آموزشی Unity World Space UI in VR به شما یاد می دهد که چطور تمام عناصر مورد نیاز برای ساخت یک سیستم تعاملی را بر اساس کنترلرهای هدست Vive و Oculus در کنار هم قرار دهید. شما در ابتدا یاد می گیرید که چگونه پلاگین SteamVR را به یونیتی وارد کنید که به شما اجازه می دهد تا به ابزارهای ضروری دسترسی پیدا کنید. سپس می آموزید که چطور یک صفحه کنسول ایجاد کنید و آن را با دکمه ها و متن های تعاملی کامل نمایید. در انتهای دوره نیز یک دستگاه را می سازید که به کنترلر متصل می شود و بازیکن می توان آن را در هر زمان بالا بیاورد تا به آیتم های منو مثل تنظیمات دسترسی پیدا کند. شما با تماشای کامل این دوره میتوانید یک صحنه تعاملی را ایجاد کنید و دانش لازم برای ساخت سیستم های تعاملی در موتور Unity 2017 را بدست میاورید.

سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.

 Unity World Space UI in VR center

مشخصات فیلم آموزشی Unity World Space UI in VR :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Lawrence Brown

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 55 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : June 7, 2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Unity World Space UI in VR

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *