دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Visual Studio Essential Training: 03 Exploring Projects and Solutions لیندا

پروژه ها و Solution ها در ویژوال استادیو ضروری هستند. در واقع شما نمی توانید کد نویسی را بدون ایجاد یک فایل Solution شروع کنید. در حقیقت یک Solution فضایی است که می تواند شامل چندین پروژه باشد که محتویات آن نظیر سورس کد، تصاویر، و اطلاعات را در خود نگه می دارد، فایل های Solution با پسوند sln ایجاد می شوند. در این دوره ی آموزشی که توسط سایت لیندا ارائه شده است می آموزید که چگونه پروژه ها و Solution های خود را در نرم افزار Visual Studio 2015 ایجاد و مدیریت نمائید. مدرس دوره، آقای Walt Ritscher روابط بین پروژه ها، Solution ها، و کامپایلر ها را بررسی می کند و نشان می دهد که چگونه فایل ها را لینک کنید، چگونه با Solution Explorer کار کنید، و به چه صورت نوع پروژه ای که در ابتدا ایجاد می شود را تغییر دهید. او همچنین به شما نحوه ی دیباگ کردن چندین پروژه را به صورت همزمان نشان می دهد و شیوه ی مشاهده ی کلاس ها و تعداد آنها را نیز آموزش می دهد.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Visual Studio Essential Training: 03 Exploring Projects and Solutions center

مشخصات فیلم آموزشی Visual Studio Essential Training: 03 Exploring Projects and Solutions :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Walt Ritscher

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 26 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 24,2017 August

– سطح دوره: ابتدائی

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Visual Studio Essential Training: 03 Exploring Projects and Solutions

  • 2 replies
    1. یزدان says:

      اگر یک مجموعه درست کنین به جای فیلم های جدا جدا که الان هستش خیلی بهتره و اینکه لینک دانلود هم نداره این صفحه

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *