دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Windows Server 2016: Active Directory Enterprise Infrastructure

Active Directory از سرویس های شرکت مایکروسافت برای مدیریت منابع شبکه است که به وسیله دامین کنترولر مدیریت می‌ شود و در اساس یک کنترل کننده متمرکز شبکه می باشد که برای سرویس‌ دهنده‌ های بر مبنای ویندوز سرور تهیه گردیده‌ است. در واقع Active Directory را می توان یک مبنا برای مدیریت گروه و کاربر، Group Policy، و امنیت درون ویندوز سرور 2016 معرفی نمود. این دوره ی آموزشی به شما نشان می دهد که چطور سرویس های Active Directory را در یک محیط شرکتی اجرا و مدیریت نمائید. مدرس دوره، آقای Ed Liberman توضیح می دهد که چگونه دامنه های فرزندی/درختی را گسترش دهید، روابط مطمئن را تاسیس کنید، اعتبارهای forest را راه اندازی نمائید، و سایت های Active Directory Domain Services را به وجود آورید. شما همچنین در پایان دوره با نحوه ی تکرار پیکربندی بین مکان های درون محیط جهانی Active Directory را نیز یاد می گیرید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Windows Server 2016: Active Directory Enterprise Infrastructure center

مشخصات فیلم آموزشی Windows Server 2016: Active Directory Enterprise Infrastructure :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Ed Liberman

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 12 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 12/14/2016

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Windows Server 2016: Active Directory Enterprise Infrastructure

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *