دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی بدون تاریخ بدون امضاء با 4 کیفیت

فیلم بدون تاریخ بدون امضاء با سکانس تصادف امیر آقایی با نام دکتر کاوه نریمان با خانواده‌ای که چهار نفره پشت یک موتور نشسته‌ اند آغاز می‌ شود . نیش و کنایه‌ های نوید محمد زاده به عنوان پدر خانواده به قرضی بودن موتورش و بی‌ توجهی دکتر و غیره در همان ابتدا تنش‌ های ناشی از اختلاف طبقاتی را وارد فیلم می‌کند . با برخورد گرم و انسانی دکتر ماجرا ختم به خیر می‌شود اماچند ساعت پس از تصادف مرگ فرزند آنها داستان فیلم را وارد مرحله دیگری می کند . یکی از عناصر اصلی این فیلم شک و تردیدی است که پیرامون دلیل اصلی مرگ کودک شکل می‌گیرد . کاوه نریمان با وجود مدارک معتبر در رابطه با بی‌ تأثیر بودن تصادف و اثبات مسمومیت غذایی در بدن کودک، باز هم نمی‌تواند فکر آن خانواده را از ذهن خود بیرون کند و تا آخرین سکانس فیلم برای کشف دلیل واقعی ماجرا و نقش خودش در آن تلاش می‌کند. زندگی نریمان، عذاب وجدان او و تلاش بی وقفه‌اش برای کشف حقیقت، خط داستانی اصلی فیلم را تشکیل می‌دهند که مشکلات روایی و شخصیت پردازانه هم در همین خط به وجود آمده است.دکتر کاوه نریمان به‌ مرور گرفتار نوعی عذاب وجدان می‌شود او می‌خواهد هر طور شده بخشی از مسئولیت حادثه را بر عهده گرفته و به خانواده کودک کمک کند و سکانس پایانی فیلم دیگر جای هیچ شکی در این مورد باقی نمی‌گذارد.

سایر توضیحات : فیلم سینمایی بدون تاریخ بدون امضاء توسط یکی از بهترین کارگردانان سینما با نام وحید جلیلوند نوشته و ساخته شده است . وحید جلیلوند با فیلم اول خود با نام چهارشنبه 19 اردیبهشت در جشنوارهٔ سی و سوم حضور یافته بود که موفق شد جایزهٔ بهترین کارگردانی و بهترین فیلم اول جشنواره را از آن خود کند. کیفیت ساخت بالای فیلم و دقت فیلم‌ساز در انتخاب و پرداخت موضوع باعث شد نگاه‌ها به سمت او جلب شود درنتیجه انتظار زیادی برای دیدن فیلم دوم او وجود داشت. از چند ماه قبل گفته شده بود که بدون تاریخ بدون امضا از مهم‌ترین آثار جشنوارهٔ سی و پنجم است به همین دلیل مخاطبین با انتظار متفاوتی به دیدن فیلم او نشستند. تماشای فیلم بدون تاریخ بدون امضا نه با نا امیدی همراه است و نه موجب شگفتی می‌شود . فیلم‌ ساز مسیر رو به رشد خود را در کارگردانی ادامه داده است و می‌توان پیشرفت او در فضاسازی و اجرا را مشاهده کرد. اما متن این فیلم باوجود شباهت‌ های ملموس با فیلم قبلی، پیشرفت محسوسی نداشته و در بهترین حالت در جایگاهی برابر قرار گرفته و همان کمبودها را دارا می‌باشد. امیدواریم که از دانلود فیلم سینمایی بدون تاریخ بدون امضاء لذت ببرید .

مشخصات فیلم سینمایی بدون تاریخ بدون امضاء :

– ژانر : اجتماعی

– کارگردان : وحید جلیلوند

– نویسنده : وحید جلیلوند

– تهیه کننده : علی جلیلوند

– محصول کشور : ایران

– تاریخ انتشار : 1395

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش : 480p – 720p – 1080p – 1080HQ

– فرمت فایل : MP4

– بازیگران: نوید محمدزاده، هدیه تهرانی، امیر آقایی، سعید داخ، علیرضا استادی، زکیه بهبهانی، ماهان نصیری ندا

– سایت مرتبط : WikiPedia

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *