دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود رایگان فیلم سینمایی برادرم خسرو با هنرمندی شهاب حسینی

 

برادرم خسرو

فیلمی سینمایی در مورد یک مرد علاقه مند به هنر است که گرایش‌ ها و اخلاقیاتش توسط خانواده به رسمیت شناخته نشده و کسی او را جدی نگرفته است . به همین دلیل او رفتن به یکی از دانشگاه‌های برتر فرانسه را از دست‌ داده و به دلیل بیماری ژنتیکی دو قطبی به‌ مرور زمان تعادل روانی خود را از داده است . این مرد جوان شهاب حسینی با نام خسرو است که برای مدت زیادی همراه با خواهر بزرگ‌ تر خود ناهید زندگی کرده اما ناهید برای کاری مجبور است کشور را ترک کند و خسرو باید چند هفته‌ ای را نزد برادر خود ناصر که یک دندان پزشک است بگذراند. پس‌ از اینکه ناهید موفق نمی‌شود به‌موقع از سفر بازگردد، تنش در روابط دو برادر بالا گرفته و شناخت آنها از یکدیگر را در یک موقعیت بحرانی دگرگون می‌کند . فیلم به‌درستی داستان را از جایی شروع می‌کند که این جا به‌ جایی شکل می‌گیرد و محیط جدید تقابل‌های جدید را بین شخصیت‌ ها سبب می‌شود.
فیلم برادرم خسرو به کارگردانی احسان بیگلری، نویسندگی پریسا هاشم‌پور و احسان بیگلری و تهیه‌کنندگی سعید ملکان می باشد و این محصول در سال 1394 ساخته شده است. فیلم سینمایی برادرم خسرو در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در اردیبهشت 96 اکران عمومی شد . ارزش کار بیگلری در اولین فیلمش را می‌توان پیرامون دو نکته اساسی در متن آن توضیح داد. نکته اول به‌نوعی ساده‌ ترین اصول نوشتن یک فیلم‌نامه را در برمی‌گیرد . احسان بیگلری ازجمله فیلم‌سازهای جوانی بود که در جشنواره سی و چهارم توجه‌ مخاطبین را به خود جلب کرد و فیلم برادرم خسرو مورد تحسین واقع شد . او سینما را از سالهای قبل و به شکل‌های مختلف تجربه کرده است همچنین فعالیت سینمایی بیگلری به‌ عنوان نویسنده تعداد بیشتری فیلم را در برمی‌گیرد.


 

 

نام: فیلم سینمایی برادرم خسرو
تاریخ انتشار: 1396
امتیاز imdb: 6.8
کیفیت: 480-720-1080
زبان: فارسی
ژانر: درام - اجتماعی
مدت زمان پخش: 1 ساعت 30 دقیقه
محصول کشور: ایران
کارگردان: احسان بیگلری
تهیه کننده: سعید ملکان
نویسنده: احسان بیگلری
تاریخ تولید: 1394
ستارگان: شهاب حسینی

به روز رسانی :

1399/07/21 نسخه رایگان اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *