دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی ترانه با 4 کیفیت

ترانه داستان زندگی یک دختر دانشجویی است که کانون از هم پاشیده خانواده‌اش مشکلات زیادی را برای او به وجود آورده‌ است تا جایی که برای تأمین هزینه‌های زندگی‌ اش فعالیت در یک شرکت مدلینگ غیررسمی را انتخاب می‌ کند و در این مسیر گرفتار افرادی می‌ شود که او را تا پای مرگ پیش می‌ برند و … . ترانه به کارگردانی و نویسندگی مهدی صاحبی و تهیه‌کنندگی محمدتقی انصاری در سال 1397 منتشر شد . این فیلم اولین اثر سینمایی کارگردان آن است که به سراغ موضوعی جذاب و سرشار از خطوط قرمز رفته و با اتفاقات متعددی که فیلم دارد، اجازه پلک زدن را از مخاطب تا آخر داستان می گیرد.

در بیشتر سکانس های فیلم، مخصوصا خوابگاه دخترانه، زندگی واقعی به نمایش کشیده می شود . بازی ها نسبتا قوی و طبیعی است به طوری که انگار فیلمساز خود سالها در خوابگاه دخترانه زندگی کرده و به شوخی و شیطنت های آنها کاملا تسلط دارد . نکته مثبت فیلم، رعایت اصول اخلاقی در سرتاسر فیلم است . از ستارگان و بازیگران اصلی این فیلم سینمایی می توان به الهه حصاری، اندیشه فولادوند، امیر رضا دلاوری، مریم معصومی، بابک انصاری، نازنین فراهانی، سیاوش چراغی‌پور، حدیث مدنی، ایران مسعودی، آیدا تبیانیان، نسیم مسلمی، مهناز کرباسچیان، میترا شاکری و ریحانه محمدنژاد اشاره کرد .

سایر عوامل: مشاور کارگردان: مهدی صباغ زاده – مدیرتولید: هاشم علی اکبری – دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بهرنگ حجازی – طراحی و ترکیب صدا: سیدعلیرضا علویان – صدابردار و صداگذار: احمد صالحی – طراح صحنه و لباس: سامیتا بیگلو – طراح گریم : حسین اردستانی – موسیقی: آرش بادپا – فیلم‌برداری:حمید رحیم‌زاده – تدوین:حسین مرشد – سرمایه گذار: حسن بیرانوند .

نام: ترانه
تاریخ انتشار: 1398
کیفیت: 480p - 720p - 1080p - 1080hq
زبان: فارسی
ژانر: اجتماعی
مدت زمان پخش: 91 دقیقه
محصول کشور: ایران
کارگردان: مهدی صاحبی
تهیه کننده: محمدتقی انصاری
نویسنده: مهدی صاحبی
تاریخ تولید: 1396
تاریخ پخش: 1397
ستارگان: الهه حصاری، اندیشه فولادوند، امیر رضا دلاوری و ...
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *