دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی تیک آف با 4 کیفیت

داستان فیلم سینمایی تیک آف از جایی شروع می‌شود که پدر مصطفی زمانی بنام فایز در شرط‌ بندی تمام زندگی خود را در یک روز از دست می‌دهد . به هم ریختن زندگی آنها موجب مرگ مادر شده و پس از ازدواج مجدد پدر فایز و خواهرش پگاه آهنگرانی بنام آتنا آواره شده به وضعیت فلاکت باری می‌رسند . از این رو تباه شدن آرزوهای آتنا و فایز به فنا می رود . آتنا که رویای خلبانی را از کودکی در سر داشت پس از بحران پیش‌ آمده چند بار خودکشی کرده و اکنون هدفی جز پرواز و خروج از ایران در سر ندارد . فایز که در آستانهٔ ازدواج با دختر مورد علاقهٔ خود بوده پس از نابودی زندگی شان مجبور به ترک او می‌شود و به‌ جای دنبال کردن موسیقی به ساز زدن در عروسی‌ ها روی آورده است . بازگشت یک دوست قدیمی به نام شیرزاد که او هم مانند فایز و آتنا از زندگی زخم‌ خورده و چیزی برای از دست دادن ندارد باعث گردهم آمدن دوستانی می‌شود که همگی دردهای مشترک داشته و به شیوهٔ عجیب خود یکدیگر را درک می‌کنند.

سایر توضیحات : فیلم تیک آف به کارگردانی و نویسندگی احسان عبدی‌پور و تهیه‌کنندگی طهورا ابوالقاسمی محصول سال 1394 است که مجوز آن در روز 3 خرداد 1395 صادر شد. اولین فیلم احسان عبدی پور با نام تنهای تنهای تنها بهمن 91 به نمایش درآمد و باعث غافل‌گیری مخاطبین جشنواره شد. فیلم گرم و تأثیرگذار عبدی پور در میان انبوه فیلم‌های آپارتمانی شلخته که ادعاهای اجتماعی کوچک و بزرگ را با خود به همراه داشتند جدا ایستاد و توجه تماشاگران را جلب کرد. عبدی پورِ جوان در جشنواره تحسین‌های فراوانی دریافت کرد تا جایی که از او به‌عنوان یکی از پدیده‌های نوظهور سینمای ایران یاد کردند . عبدی پور که به واسطه مشکلات ایجاد شده چند سالی از سینما دور شده بود این روزها با سومین فیلم خود به نام تیک آف به سینمای ایران برگشته و توجه نسبی مخاطبین را جلب کرده است.

مشخصات فیلم سینمایی تیک آف :

– ژانر : درام

– کارگردان : احسان عبدی‌پور

– نویسنده : احسان عبدی‌پور

– تهیه کننده : طهورا ابوالقاسمی

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1394

– تاریخ اکران : 6 اردیبهشت 1396

– مدت زمان : 110 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، رضا یزدانی، سوگل قلاتیان، حمزه مقدم

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : WikiPedia

 

 

فیلم سینمایی تیک آف

به روز رسانی :

1396/06/14 لینک دانلود قانونی اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *