دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی ماهورا با 4 کیفیت مختلف

در روستایی مرزی زیباترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب می‌شود تا یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگیرد، امین معروف به سمور قاچاقچی ایرانی، عروس هور به نام ماهور را می‌ دزدد . از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی می توان به ساعد سهیلی، کامران تفتی، بهاره کیان‌افشار، داریوش ارجمند، سعید آقاخانی، میترا حجار، علی اوسیوند، یوسف مرادیان و مالک سراج اشاره کرد . در ابتدا قرار بود محسن تنابنده بازیگر نقش اصلی مرد در این فیلم باشد اما به دلیل آسیب دیدگی تنابنده از ناحیه زانو، حضور او در این فیلم منتفی شد و ساعد سهیلی جایگزین او شد . فیلم سینمایی ماهورا به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد و تهیه‌ کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی در سال 1395 ساخته شده است و در تاریخ 11 مهر 1397 در سینماهای کشور اکران شده است .

سایر عوامل : مدیرفیلمبرداری: مرتضی غفوری – موسیقی: ستار اورکی – تدوین: کاوه ایمانی – صدابردار: حسین بشاش – صداگذار: آرش قاسمی – طراح چهره پردازی: شهرام خلج – مجری طرح: مریم جلالی – طراح صحنه: بهزاد آدینه – عکاس: امیر اماملی و مهدیه لطیفی .

Maoora - Sreen

مشخصات فیلم سینمایی ماهورا :

– ژانر : اجتماعی – دفاع مقدس

– کارگردان : حمید زرگرنژاد

– تهیه کننده : علیرضا جلالی و حمید آخوندی

– نویسنده : حمید زرگرنژاد

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1395

– تاریخ اکران : 1397

– مدت زمان : 90 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : ساعد سهیلی ، کامران تفتی ، بهاره کیان‌افشار ، داریوش ارجمند ،

سعید آقاخانی ، میترا حجار ، علی اوسیوند ، یوسف مرادیان و مالک سراج

– کیفیت نمایش : 480p – 720p – 1080p – 1080HQ

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : Wikipedia

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *