دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی هت تریک با 5 کیفیت

هت تریک یک فیلم سینمایی ایرانی در ژانر اجتماعی می باشد. داستان از یک مهمانی شروع می‌شود که لیدا ( پریناز ایزدیار ) همراه با همسرش ( امیر جدیدی ) به آن دعوت شده‌ اند. لیدا عکاس است و شوهرش فرزاد دقیقا مشخص نیست چه کاره است. کیوان دوست این دو نفر می باشد که دوست دختر جدیدی به نام رها ( ماهور الوند ) پیدا کرده است و او را هم به مهمانی آورده است. این چهار نفر در راه برگشت به خانه با یک چیز یا کسی تصادف می‌ کنند و فرار می‌ کنند. فرزاد که پشت فرمون نشسته بوده سر تا پا استرس دارد و پیشنهاد می‌ دهد که جمع دوستانه‌ شان بروند جایی در آرامش با هم صحبت کنند تا ببینند دقیقا باید چه کار کنند. آنها به خانه رها که تنها زندگی می‌ کند می‌ روند و … . هت تریک، همچون فیلم های اخیر اصغر فرهادی، فیلم غافلگیری های متعدد است. این فیلم مانند بیشتر درام های از این دست با نمایش یک آرامش نسبی آغاز می شود که پیداست اوضاع اینطور نمی ماند و خرده اتفاقاتی خبر از بحران هایِ پیش رو می دهند. از ستارگان و بازیگران اصلی این فیلم سینمایی می توان به امیر جدیدی، پری ناز ایزدیار، صابر ابر، ماهور الوند، همایون ارشادی، كیانا دریابك، علیرضا دیلمی، عبدالله احسانی، بشیر اصلانیان، نیما ابراهیمی، مارال بالایی، داود سلیمانی، مینا سلیمی، نازنین رادپی، آرش شریفی، هستی سبحانی‌زاده، تورج الوند و رضا دودانگه اشاره کرد .

سایر عوامل: نویسنده: رامتین لوافی – مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی – تدوین: هایده صفی یاری – صدابردار: وحید مقدسی – طراحی و تركیب صدا: امیر حسین قاسمی – موسیقی: انتخابی – طراح صحنه: محسن نصرالهی – طراح لباس: مارال جیرانی – طراح چهره پردازی: سعید ملكان – برنامه ریز : حسین متحد – دستیار اول كارگردان: ندا آصف – منشی صحنه: سعیده دلیریان – عكاس: محمد بدرلو – جلوه های ویژه بصری: مسعود مومنی – مدیر تولید: مهدی بدرلو و مجری طرح: علی كریم .

 

نام: هت تریک
تاریخ انتشار: 1398
کیفیت: 480p - 720p - 1080p - 1080hq
زبان: فارسی
مدت زمان پخش: 92 دقیقه
محصول کشور: ایران
کارگردان: رامتین لوافی
تهیه کننده: مجید مطلبی
نویسنده: رامتین لوافی
تاریخ تولید: 1396
تاریخ پخش: 1397
منتشر کننده: نیکان فیلم
ستارگان: امیر جدیدی، پری ناز ایزدیار، صابر ابر، ماهور الوند و ...
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *