دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Deliver Us from Evil 2014

Deliver Us from Evil محصول سال 2014 فیلم آمریکایی در ژانر فوق العاده ترسناک است و توسط استدیو SPE ساخته شده است . این فیلم بر اساس کتاب غیر داستانی ‘’مراقب شب باشید’’  که توسط  Ralph Sarchi  و  Lisa Collier که با الهام از داستانی واقعی نوشته شده است . یه افسر پلیس به نام “سارچی” که بسیار سخت کوش در کارش هست به طور تصادفی درگیر قتل های زنجیره ای وحشتناکی میشود و بیشتر زمان خود را به حل این پرونده ها صرف میکند ولی به نتیجه ای نمیرسد تا این که با یک کشیش متخصص در ماورای طبیعت آشنا میشود که کمک زیادی را به وی در جن گیری و حل پرونده ها می کند تا این که خانواده ی خود هم درگیر این مسائل می شود و وی مجبور می شود …

دانلود فیلم سینمایی 2014 Deliver Us from Evil

سایر توضیحات : این فیلم توسط  Scott Derrickson کارگردانی شده که وی کارگردان , نویسنده و تهیه کننده آمریکایی است. Scott نویسندگی و کارگردانی فیلم The Exorcism of Emily Rose را بر عهده داشت که برگرفته شده از یک حادثه واقعی است , این فیلم برنده جوایزی هم در سال 2005 شد و نامش در لیست برترین 100 فیلم ترسناک بود که تا حالا درست شده است. نویسندگی این فیلم را نیز Scott Derrickson و Paul Harris Boardman بر عهده داشته اند . فیلمبرداری های Deliver Us from Evil از تاریخ 3 ژوئن 2013 در شهر New York آغاز شد و بعدا در اوت 2013 در Abu Dhabi ادامه یافت. بازیگرانی همچون  Eric Bana , Édgar Ramírez , Olivia Munn , Sean Harris , Joel McHale در این فیلم نقش ایفا می کنند . فیلم Deliver Us from Evil به بودجه 30 میلیون دلار ساخته شد و در زمان اکران در 2 ژانویه 2014 و بعد اکران در جهان توانست فروش 87 میلیون دلاری داشته باشد.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی 2014 Deliver Us from Evil

مشخصات دیگر فیلم 2014 Deliver Us from Evil :

– ژانر : ترسناک – رمزآلود

– کارگردان : Scott Derrickson

– شرکت سازنده : SPE

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2014

– مدت زمان : 118 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 33 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

2014 Deliver Us from Evil

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *