دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم عروسکی خاله قورباغه با 4 کیفیت

داستان این فیلم درباره تنهایی خاله قورباغه می باشد تا اینکه بچه ها و سایر اعضای خانواده به سراغ او می آیند و خانواده او دور هم جمع می شوند و … . نکته جالب این فیلم عروسکی حضور بازیگران مطرح سینمای ایران مانند  در این فیلم عروسکی می باشد . از صداپیشگان این فیلم عروسکی می توان به شبنم مقدمی، مرضیه برومند، علیرضا علیمردانی، غزل شاکری، احسان کرمی، نگار اردلان، آناهیتا خسروی، علیرضا ناصحی، شهراد بانکی و … اشاره کرد . خاله قورباغه پرفروش ترین فیلم عروسکی و موزیکال چند سال اخیر در ایران می باشد که روانه بازار شده است و می توانید آن را از سایت دانلود فارسی دانلود نمایید .

سایر عوامل: فیلمنامه: فرشته طائرپور و افشین هاشمی – مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی – موسیقی: سعید شهرام – طراحی و ساخت عروسک‌ها: مرضیه محبوب – طراحی صحنه: مجید لیلاجی – جلوه‌ های بصری: امیررضا معتمدی – صدا: بهمن اردلان – تدوین: سپیده عبدالوهاب و افشین هاشمی – مجری طرح: احمد ساکت – عروسک‌ گردان‌ ها: مهرداد محتشمی، عیسی یوسفی‌پور، مرجان نامورآزاد، رویا راد، بهرام بهبهانی، آذر اخوت، مهرانه زرگر و هما خداجو – مشاور هنری و پوستر: عسل شاکری – عکس: مریم تخت‌کشیان – گرافیک: یاسمین میرمغز – خط: جانان رحیم‌پور و مدیر روابط‌ عمومی: سیدمحمد صادق لواسانی .

 

تصویر زمینه Auntie Frog

 

مشخصات فیلم عروسکی خاله قورباغه :

– ژانر : کمدی

– کارگردان : افشین هاشمی

– تهیه کننده : فرشته طائرپور

– راوی و خواننده: غزل شاکری

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1396

– تاریخ اکران : 1397

– مدت زمان : 85 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– صداپیشگان : شبنم مقدمی، مرضیه برومند، علیرضا علیمردانی، غزل شاکری،

احسان کرمی، نگار اردلان، آناهیتا خسروی، علیرضا ناصحی، شهراد بانکی

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p & 1080HQ

– فرمت فایل : MKV

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *