دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند نحوه آفرینش زمین How Earth Made Us

How Earth Made Us : مستند زیبا و دیدنی از Iain Stewart در 5 قسمت سال 2010  منتشر گردید . این مستند درباره تغییرات بزرگ که هر لحظه در حال رخ دادن در زمین میباشد است. بصورت بسیار حرفه ای تصویر برداری گردیده است این اتفاقات شامل پنج قدرت اصلی زمین در مستند (چگونگی عوض شدن زمین) به آن پرداخته شده است . Iain Stewart بصورت بسیار دقیق به این 5 موضوع پرداخته.به  ترتیب از عمق یا ارتفاع زمین , آب , باد ,آتش و سیاره بشر را  بشکل تغییرات نیروهای طبیعی سیاره از تولد کشاورزی تا انقلاب صنعتی دسته بندی کرد . در حال حاضر برای تمام مردم به اثبات رسیده که تغییرات جغرافیایی و آب هوا چه نقش مهمی در عوض شده سیستم بشریت داشته و دارد .در هر قسمت این مستند زمین شناس استوارت توضیح میدهد که چگونه یک نیرو خاص زمین نقش تعیین کننده در تاریخ بشر را ایفا میکند .رابطه مردم با طبیعت در حال حاضر بیشتر برای گرفتن نیازهای فردی و جمعی میباشد  این موضوع یکی از موارد خطرناک در کل زمین است. زیرا این منابع  و قدرتهای خدادای  که شامل باد  آب  آتش  و .. میشود در یک نظم خاصی در جریان و تکاملند که تعادل را در زمین برقرار میکنند .

How Earth Made Us

 

 

قسمت 1 : Deep Earth

منابع معدنی برای توسعه فناوری بسیا مهم اند که از طریق آتشنشان و فعالیتهای لرزه ای و برخورد صفحات تکتونیکی در عمق زمین تولید میشوند که این امر زمان زیادی را در بر میگیرد . از این منابع برای رشد فرهنگ تولید فناوری پیشرفته استفاده میشود .

 

قسمت 2 : Water – آب

آب یک منبع بزرگ در زمین است که %75 سطح زمین را فرا گرفته و برای حیات وحش بسیار حیاتی است . و قسمتی از منابع زیرزمینی در وسط بیابان توسط Iain Stewart  به تصویر کشیده شده . آب به انسانها حیات داد.بیشترین اخطراعات دست بشر توسط آب به عمل آمده ماننده ماشین بخار  و در کشاورزی برای تولید میوه و…  میباشد و همچنین روشها ی هوشمندانه برای جمع آوری آب استفاده گردیده .مانند چاه زدن و آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار میگیرد.

 

قسمت 3 : Wind – باد

بادها نقش عمده ای در زندگی برای حمل و نقل و جابجای گردوغبار و …. را بازی میکند . باد ها یک عامل کلیدی برای حرکت قایق و حمل نقل دریایی و ناوبری به شمار می ایند تا ارتباط و اکتشافات و تبادل فرهنگ بین انسانها انجام بگیرد.از باد برای تولید برق هم استفاده میشود همانطور که میدانید این کا با توربینهای برقی انجام میشود کخ امروزه یکی از عامل اصلی در روند زندگی انسانها به شمار می اید .

 

قسمت 4 : آتش – Fire

در این قسمت رابطه بین انسان با آتش بررسی میشود تا متوجه بشویم که  بشر بعد اکتشاف آتش در اثر برخورد دو سنگ در زمان قدیم چه سرعتی به روند زندگی و اخطراعات خود داده است .در ادامه تیم مستند در نزدیک آتشفشان برای نشان دادن یکی دیگر از قدرت عزیم و نیروهای طبیعی بزرگ دست به خطر میزنن تا اینبار از نزدیک شاهد بزرگترین انفجار ها و شعله های مخوف و گازهای خاکستری در زیر زمین باشیم . آتش نقش مهمی در انقلاب صنعتی برای بشر دارد زیرا بیشترین مواد تشکیل دهنده دستگاه صنعتی ار فلز تشکیل شده و فلز هم احتیاج به شکل گرفتن دارد و برای این امر باید فلز را با آتش درآمیخت تا کامل عوض شود .که این کار با آتش و گرمای زیاد باای 1000 درجه قابل اجراست در این قسمت از کاربرد آتش در شکل گیری  انقلاب صنعتی بریتانیا و توسعه چین نمایش داده میشود .

 

قسمت 5 : سیاره بشر- Human Planet

قسمت پایانی این مستند زیبا و دیدنی کشف نیروی کاملا جدید انسان . تاثیر کشف های انسان بر روی این کره خاکی و تاثیرات انجام کار های اشتباه انسان در زمین . نمایش  زمان ترمیم منابع زمین در طول سال ها یکی از سوال ها در این قسمت میباشد و کنترل آن در زمین شناسی یک مسئله مهم است .سوال اصلی در این قسمت این است که چگونه از این قدرت استفاده میکنیم .

 

 

مشخصات مستند : How Earth Made Us با نام دیگر ( How the Earth Changed History )

_ ژانر : مستند

– محصول کشور :  بریتانیا

– تاریخ انتشار :  2010

– مدت زمان هر قسمت : 62 الی 65دقیقه

– حجم هر قسمت 1.9 گیگابایت

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p HDTV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

 

How the Earth Changed History

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *