دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند March of the Penguins 2: The Next Step 2017

هر زمستان، تنها در بیابان‌های بی‌رحم و یخی قطب جنوب، در مرکز نامساعدترین ناحیه بر روی کره زمین، یک سفر واقعاً قابل توجه رخ می‌دهد، درست به همان صورتی که در طی هزاران سال انجام شده است. پنگوئن‌های امپراتور در دسته‌های هزارتایی، امنیت عمیق و آبی خانهٔ خود یعنی اقیانوس را رها می‌کنند و به سختی در درون یخ‌های منجمد به پیش می‌روند تا سفر طولانی خود به منطقه‌ای ملال انگیز، و بسیار دوردست را آغاز کنند. این منطقه هیچگونه حیات وحش دیگری را در این وقت سال پذیرا نمی‌شود. پنگوئن‌ها پشت سر یکدیگر به پیش می‌روند در حالی که کولاک چشمانشان را کور کرده و در زیر حملات بی‌وقفهٔ بادهای شدید هستند. تحت هدایت غریزه و تشعشع نور فراسوی دنیایی صورت فلکی چلیپا، آنها بدون اشتباه به سوی سرزمین سنتی زاد و ولد خود به پیش می‌روند، جایی که –پس از یک مراسم معاشقه به صورت رقص‌های پیچیده و مانورهای ظریف، همراه با صداهای ناهنجار و خشن به صورت یک آهنگ جذبه‌ای- به شکل زوج‌های تک همسری در می‌آیند و جفت‌گیری می‌نمایند. پنگوئن‌های ماده به مدت طولانی آنجا باقی می‌مانند تا تنها یک تخم بگذارند. به محض انجام این عمل، خسته از هفته‌های سپری شده بدون تغذیه، تخم را به پنگوئن نر سپرده و شروع به سفر بازگشت از میان منطقهٔ یخی می‌نمایند….

March of the Penguins 2017.www.download.ir

مارس پنگوئن ها (فرانسوی: La Marche de l’empereur؛ فرانسوی: [lamaʁʃ dəlɑpʁœʁ]) یک مستند مستقل از طبیعت فرانسوی است که در سال 2005 به کارگردانی و تهیه شده توسط لوک Jacquet و تولید شده توسط Bonne Pioche  و انجمن ملی جغرافیای. این مستند، سفر سالانه پنگوئن های امپراتور قطب جنوب را نشان می دهد. در پاییز، تمام پنگوئن های سن پرورش (پنج ساله و بالاتر) اقیانوس، زیستگاه طبیعی خود را ترک می کنند، برای رفتن به داخل کشور به محل های زاد و ولد اجدادی خود. در آنجا، پنگوئن ها در تمسخر شرکت می کنند که اگر موفق شود، منجر به جوجه شدن می شود. برای جوجه برای زنده ماندن، هر دو والدین باید چندین سفر دشوار بین اقیانوس و زمینه های پرورش در طول ماه های پس از آن انجام دهد.یک سال برای دو فیلمساز انفرادی Laurent Chalet و Jérôme Maison برای فیلمبرداری از مستند، که در اطراف پایگاه علمی فرانسه Dumont d’Urville در Adelie Land به ضرب گلوله کشته شد، طول کشید.مارس پنگوئن ها در 26 ژانویه 2005 در فرانسه و در ایالات متحده توسط “Warner Independent Pictures” در تاریخ 24 ژوئن 2005 منتشر شد. این مستند برنده جایزه اسکار 2006 برای بهترین فیلم مستند شد. این مستند دارای یک فیلم پیگیری سال 2007، Arctic Tale بود که فقط در جعبه فروشی 1،8 میلیون دلار در سراسر جهان خریداری کرد. عیسی مستقیم با عنوان “مارس پنگوئن 2: مرحله بعدی” (معروف به مارس پنگوئن ها 2: Call) در سال 2017 در فرانسه منتشر شد. در 23 مارس 2018 در ایالات متحده به طور انحصاری در Hulu منتشر شد.

اطلاعات فیلم مستند March of the Penguins 2: The Next Step 2017 :

کارگردان : Luc Jacquet

نویسنده : —

ستارگان : Lambert Wilson, Thomas Acda, Morgan Freeman

محصول کمپانی :  Bonne Pioche, Paprika Films, Wild-Touch Production

ساخت کشور : France

+ زبان : English | French

ژانر : Documentary | Family

تاریخ انتشار :  23/ March /2018 

مدت زمان : 1  ساعت و 25 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.4/10

March of the Penguins 2: The Next Step 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *