دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند State of Mind The Psychology of Control 2013

State of Mind The Psychology of Control 2013 ، یک فیلم مستند می باشد ، که در سال 2013 توسط کمپانی Free Mind Films ساخته شده است ، کارگردانی این فیلم مستند بر عهده James Lane می باشد ، که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم مستند می باشد . آیا ما کنترل می شویم ؟ در چه مقیاسی و توسط چه کسی ؟ کنترل شدن چه معنایی برای آینده انسان ها دارد ؟ تاثیر جواب این سوال ها و سوال هایی مانند این ها هر روز در زندگی ما تاثییر زیادی می گذارند . این فیلم مستند متمرکز بر روی این است ، که تا چه حدی از مسائلی که ما به طور روزمره با آنها درگیر هستیم واقعی هستند و تا چه حدی تحت کنترل ما هستند . از هگام تولد انسان ها تولد خوانواده ، معلم ها و سایر افراد آگاه مورد آموزش و تعلیم قرار می گیرند ، اما این اطلاعات و آموزش ها تا چه حدی واقعی هستند . آیا انسان مسئول تعیین سرنوشت خود است ؟ آیا ما همه عروسک هایی در دست های دیگران هستیم ؟ فیلم مستند State of Mind The Psychology of Control 2013 یک مستند بسیار زیبا در رابطه با سوالاتی این چنینی می باشد .

تصاویری از فیلم مستند State of Mind The Psychology of Control 2013

دانلود فیلم مستند State of Mind The Psychology of Control 2013دانلود فیلم مستند State of Mind The Psychology of Control 2013
دانلود فیلم مستند State of Mind The Psychology of Control 2013

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : Free Mind Films

– تاریخ انتشار : 2013

– محصول کشور : ایالات متحده

– زبان : انگلیسی

– تعداد قسمت : 1

– کیفیت نمایش : 720Bluray

– فرمت فایل : mkv

– زیر نویس فارسی : بزودی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *