دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند The Problem with Apu 2017

کمدین هاری کانبابل مواجه با ناپدید شدن کارتون خود، Apu Nahasapeemapetilon، صاحب فروشگاه سخت افزار هند از The Simpsons (1989) و مسئله بزرگتر در مورد چگونگی نمایش فرهنگ غرب در جوامع جنوب شرقی آسیا است.Kondabolu بزرگ شده تماشای سیمپسونها و آن را به نقل از به عنوان یک تأثیر عمده ای بر کمدی خود و زرنگ و دانا فرهنگی است. او ابتدا شخصیت Apu را دوست داشت چون شخصیت تنها نمایشگر فرهنگ خانواده اش بود که به طور منظم در تلویزیون در ایالات متحده پخش می شد. کنبدلوو به بی بی سی گفت: “آپو تنها هندی بود که ما در تلویزیون داشتیم، بنابراین برای نمایندگی به عنوان یک بچه خوشحال شدم.” همانطور که او بزرگتر شد، کناندابولو نسبت به آپو بیشتر انتقاد کرد و گفت: “او خنده دار است، اما این بدان معنا نیست که این نمایندگی دقیق است یا درست یا عادلانه است، اما به دلیل سرزنش نژادپرستی، به دلیل اینکه شما حتی متوجه نمی شوید آن را زمانی که درست است در مقابل شما….

The Problem with Apu 2017.www.download.ir

مشکلی با آپو یک فیلم مستند 2017 است که توسط Hari Kondabolu کمدین ساخته شده و کارگردانی مایکل ملامدفف انجام شده است. این فیلم بر شخصیت Apu Nahasapeemapetilon، یک مهاجر هند در فیلم کمدی متحرک متمرکز است. سیمپسونها که برای مدت زمانی تنها شخصیت میراث آسیای جنوبی بود که به طور منظم در تلویزیون اصلی آمریکا ظاهر شد. این فیلم به بررسی برخورد با کلیشه های منفی، خشونت علیه نژادی و آزار و اذیت علیه افراد میراث آسیایی هند و جنوب آسیا می پردازد.

اطلاعات فیلم مستند The Problem with Apu 2017 :

کارگردان : Michael Melamedoff

نویسنده : —

ستارگان : Utkarsh Ambudkar, Aziz Ansari, W. Kamau Bell

محصول کمپانی : Avalon Television, Marobru Inc.

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 19 November 2017

مدت زمان : 49 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 4.3/10

The Problem with Apu 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *