دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی Anthony Bourdain: Parts Unknown

آنتونی بوردین، آشپز مشهور جهان، نویسنده پرفروشترین و شخصیت تلویزیونی برنده جایزه، در سراسر جهان به خوردن، نوشیدن، صحبت کردن در مغازه، و تمرکزش را بر روی مکان های کمتر شناخته شده در نمایش تلویزیونی محبوب Anthony Bourdain سفر می کند: Parts Unknown در سی ان ان به نمایش میگذارد.برنده امی آنتونی بوردین: قطعات ناشناخته، بوردین تماشاگران را در سفر به گوشه های دور دنیا می گیرد. هر کجا که می رود – کوئینز، قطب جنوب، سریلانکا – ما می رویم، تماشا می کنیم چون بوردین به یک فرهنگ غواصی، غذا و سیاست های هر منطقه می اندیشد. بوردین برای لذت بردن از غذای محلی غریبه نیست و هر نوع آبجو در آن شهر، کشور یا قاره وجود دارد. اما او همچنین از فرصت استفاده می کند تا به سؤالات مهمی در تلاش صمیمی برای درک بهتر میزبانان، امیدهای آنها و زندگی آنها بپردازد. چیزهایی که او می آموزد، می بیند و می شنود،کاوش قطعات ناشناخته همراه خود، به بیننده و خواننده می آید.آنتونی بوردین در مورد حرکت به CNN هیچ نظری نداشت. اندکی پس از پایان دادن به یک فصل هشت ساله در سری محبوب کانال های سفر خود، میزبان به همان اندازه رایج ترین Emmy به شبکه خبری شبکه Search for “Parts unknown” وارد شد. در آخر هفته سریال های ساعت شلوغ – مشابه در سفر “آنتونی بوردین: بدون رزرو” (2005) – بوردین جهان را به دنبال، به او می گوید: “خوردن و نوشیدن با مردم بدون ترس و تعصب … آنها را باز کنید شما در راه هایی که کسی می بیند کسی که توسط یک داستان رانده شده ممکن است دریافت کند. ” سرآشپز و همچنین نویسنده مشهور به تماشای فرهنگ هایی که به ندرت توسط تلویزیون آمریکایی بازدید می شود، مانند کنگو، لیبی و میانمار، تماشاگران را به کلمبیا، پرو، مراکش و نزدیکی به خانه کره ای در لس آنجلس می برد و …

Anthony Bourdain Parts Unknown.www.download.ir

نتونی بوردین: قطعات ناشناخته یک نمایشگاه مسافرت و غذای آمریکایی در CNN است که در 14 آوریل 2013 ارائه شد. در آن نمایشگاه، آنتونی بوردین سفر به جهان را کشف مکان های کمتر شناخته شده و کشف فرهنگ ها و غذاهای این نمایش 5 جایزه امی کسب کرده است، 11 نامزد برای نوشتن، ترکیب صدا، ویرایش و فیلمبرداری، و همچنین جایزه Peabody 2013 .

اطلاعات مستند سریالی Anthony Bourdain: Parts Unknown :

کارگردان : —

نویسنده : —

ستارگان :  Anthony Bourdain, David Holloway, Eric Ripert 

محصول کمپانی :  Zero Point Zero Production Inc

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 2013 – 2018

+ تعداد فصل و قسمت : 10 فصل و 84 قسمت

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.6/10

Anthony Bourdain: Parts Unknown

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *