دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی The Curse of Oak Island – فصل 1 تا 10

پس از موفقیت فصل های گذشته، سریال هایی که به دنبال ماجراهای دو برادر آمریکایی در جستجوی گنجینه افسانه ای از جزیره بلوط به تاریخ می آیند.جزیره بیابانی بلوط، در شمال آتلانتیک، جایی است که یکی از بزرگترین گنجینه های تاریخ برای بیش از 200 سال پنهان شده است.
این همه در سال 1795 آغاز شد، هنگامی که یک مرد جوان متوجه غرق شدن در زمین شد و تصمیم گرفت شروع به حفاری کند. از آن زمان، کل دارایی ها صرف شده است و زندگی انسانی از بین رفته است، اما هیچ کس تا به حال غنیمت غنی پیدا نکرده است.برادران ریک و مارتا لاگینا کل جزیره را خریدند و در جست و جوی گنجینه ی غم انگیز قرار گرفتند.
با توجه به تکنولوژی های مدرن مدرن، آنها موفق به بازگرداندن اسرار به دفن شده اند. در قسمت های جدید، آن را حتی عمیق تر می شود: ما کشف های ارزشمند جدید را کشف خواهیم کرد، و لحظاتی وجود خواهد داشت که چیزهای غیر منتظره چیزها را پیچیده می کنند.نفرین می گوید که هفت نفر قبل از اینکه گنج پیدا شود باید بمیرند. تا کنون، شش نفر در حوادث اسرار آمیز زندگی خود را از دست داده اند. آیا واقعا در گنجینه جزیره بلوط وجود دارد؟ بیایید در مورد تاریخچه بیاموزیم!

The Curse of Oak Island 2014-2018.www.download.ir

این مستند در سال 2014 میلادی اولین بار منتشر گردید و تا به امروز در 5 فصل در حال انتشار است.مستند The Curse of Oak Island دارای محبوبیت خاصی درمیان بینندگان ویژه خود است.که این محبوبیت در هر سری از این مستند بیشتر می شود.محصول کشور آمریکا که اکثرا در نواحی آمریکای جنوبی و کانادا فیلمبردازی شده است.تا به امروز 61 قسمت از این مستند منتشر گردیده که با نمره قابل قبول 6.9 از 10 از سایت IMBd  توانسته در جایگاه مناسبی قرار بگیرد.

اطلاعات مستند سریالی The Curse of Oak Island 2014-2018 :

کارگردان : Kevin Burns

نویسنده : Kevin Burns

ستارگان : Robert Clotworthy, Marty Lagina, Rick Lagina

محصول کمپانی : Prometheus Entertainment, History Channel, Oak Island Tours

ساخت کشور : USA

ژانر : Reality-TV

تاریخ انتشار : 5/ January /2014

+ تعداد فصل و قسمت  :  9 فصل و 156 قسمت 

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.9/10

نام: The Curse of Oak Island
کیفیت: 720
زیرنویس: انگلیسی
زبان: انگلیسی
ژانر: مستند
فرمت فایل: MP4
رمز فایل: www.download.ir
  • 18 replies
    1. شهاب says:

      سلام اگه ممکنه اپیزود ۲۵ فصل ۱۰ رو هم بزارید فصل ۱۱ هم اومده

      پاسخ دادن
    2. سحر says:

      سلام لطفا فیلم های ورزشی را آپدیت و کامل تر کنید نه فقط مستند. زنده باد دانلود فارسی. باتشکر ازمدیر

      پاسخ دادن
    3. نادر says:

      درود..فصل 7 دانلود نمیشه و خطا میده.این خطا ..This cdna.download.ir page can’t be foundNo webpage was found for the web address: https://cdna.download.ir/dlir-movie/The.Curse.of.Oak.Island.S07.download.ir.zip
      HTTP ERROR 404

      پاسخ دادن
      • سعید صفایی says:

        درود
        عذرخواهی میکنیم به خاطر مشکل بوجود آمده
        بزودی لینک جدید جایگزین میشه

        پاسخ دادن
    4. نادر says:

      درود بر تمامی شما……..از قرار دادن این مستند بسیار سپاسگذارم….ویک خواهش …شگفت انگیز میشد اگر زیر نویسهای انگلیسی مستند ها رو هم بهمین صورت دسته ای قرار بدهید………بازم هم بسیار عالی هستید…..ایام ب کام

      پاسخ دادن
      • میلاد سعیدی says:

        سلام.وقت بخیر. بزودی درخواست شما بررسی میشه.ممنون از شما

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *