دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی پارک ملی یلواستون Yellowstone LIVE

Yellowstone LIVE مستندی کوتاه درباره پارک ملی یلواستون می باشد. تهیه کننده ی اجزایی این برنامه ، جیمز اسمیت ، در طی ضبط و فیلم برداری این مشتند اظهار نظر میکند که ” پیدا کردن محل مناسب در میان کوه های راکی کوهستانی چالش اصلی این مستند بوده است ” . راهنمای ما با کلاه و با شلوار بی خشتک گاوچرانی و ضد آب خود همواره در طول این سفر ، درباره ی فضا و طبیعت نفس گیر اطراف خود ، به ما متذکر میشد و میگفت که گاهی اوقات خورشید سراسر قله ی کوه ها را در برمیگیرد و به رنگ قرمز خون ، پرتو افشانی میکند . و ما حرف های او را می پذیرفتیم، اگرچه که دیدن قله ی کوه ها با آن حجم وسیع از مه و ابرهای ضخیم ، غیر ممکن بود ، و همین هیجان سفر را برای ما دو چندان میکرد . من به سختی قادر به دیدن یک مایلی خودم بودم .

پارک ملی یلواستون ( Yellowstone National Park) یک پارک ملی واقع در ایالات متحده آمریکا و ایالت‌های وایومینگ، مونتانا و آیداهو است. این پارک در ۱ مارس ۱۸۷۲ به وسیله کنگره ایالات متحده آمریکا و به عنوان یک پارک ملی در ایالت وایومینگ بنا نهاده شد و سپس به ایالت‌های مونتانا و آیداهو گسترش یافت. این پارک نخستین پارک ملی جهان محسوب می‌گردد و شهرتش را مدیون حیات وحش و ویژگی‌های انرژی زمین‌گرمایی خود و به‌خصوص جلوه محبوب آن، آبفشان الد فیتفول است. این پارک ملی دارای اکوسیستم های متنوعی است ولی جنگل‌های کوهستانی اکوسیستم غالب را شکل می‌ دهد .

در زیر منطقه آرام پارک ملی یلواستون در آمریکا، مخزن عظیمی از گدازه‌های آتشفشانی قرار دارد. دلیل وجود آبفشان‌ها و چشمه‌های جوشان آب گرم که مشخصه اصلی این منطقه است .

تمامی مراتع پرورش احشام ، بسیار کامل و پر رونق بودند و انبار قدیمی که در مقابل من قرار داشت ، جذابیت های روستایی بی نظیری داشت و حتی میتوانست به یک استودیو بزرگ تبدیل شود .

این منطقه برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد و مفید واقع شده است .

و ما به فاصله ی تقریبی دو مایل از پارک ملی یلواستون قرار داشتیم ، در فاصله ی کمی از زمان قدیم و جاذبه های وحشی طبیعی .

تنها چیزی که نیاز داشتیم مناظر خاص و طبیعی بود و با وجود مدت زمان کمی که داشتیم (حدودا 5 ماه) من با تمام وجود به ران ، به عنوان راهنمای سفرمان ایمان داشتم .

ماه مارس بود و ما چراغ سبز را برای اجرای برنامه ی سریالی چهار ساعته ی زنده خود از کانال نشنال جغرافی ، گرفته بودیم و مدت زمان کمی هم در اختیار داشتیم .

من به همراه همکاران آمریکایی خود از جمله آل برمن ، مستقیما به سمت یلوستون حرکت کردیم تا شاهد پخش برنامه باشیم .

در ادامه شما شاهد ماجراجویی ها و مستند حیات وحش پارک یلواستون خواهید بود .

نام: Yellowstone LIVE
شرکت سازنده: Plimsoll Productions
کیفیت: 480p - 720p
زیرنویس: ندارد
زبان: انگلیسی
ژانر: مستند
محصول کشور: آمریکا
فرمت فایل: mkv
ستارگان: Josh Elliott, Chris Packham, Jenna Wolfe
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *