دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود موسیقی متن فیلم The Hunger Games Mockingjay Part 2

The Hunger Games Mockingjay Part 2 نام فیام سینمایی و چهارمین قسمت از سری سینمایی The Hunger Games است که توسط کمپانی Studio Babelsberg ساخته شده است . پس از آنکه Katniss Everdeen موافقت می کند تا به عنوان سمبل قیام شناخته شود , تمامی تلاش خود را به کار می گیرد تا Peeta را به حالت اولیه بازگردانده و از جنگی نزدیک الوقوع جلوگیری کند . اما هدف اصلی او , کشتن President Snow و بازگرداندن صلح به منطقه Panem است . آیا او و دوستانش می توانند به کاپیتول وارد شوند و انتقام خود را بگیرند ؟ آیا ممکن است در طی راه هدفشان تغییر کند ؟ باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد . کارگردانی این فیلم را Francis Lawrence برعهده دارد که فیلم هایی پرطرفدار همانند Constantine و I Am Legend در کارنامه اش به چشم می خورد .

howard-james-newto

آهنگسازی این فیلم را James Newton Howard , آهنگساز , تنظیم‌کننده و رهبر ارکستر آمریکایی برعهده داشته است . او در 9 ژوئن سال 1951 در لس آنجلس چشم به جهان گشود . او از همان ابتدا به موسیقی علاقه نشان داد و در سن 4 سالگی به فراگیری درس پیانو کلاسیک پرداخت . پس از مدتی او به Music Academy of the West در  Santa Barbara واقع در کالیفرنیا سفر کرد و تحت آموزش Reginald Stewart و Leon Fleischer قرار گرفت . او از همان ابتدا تصمیم گرفت تا در ساخت موسیقی متن فیلم ها شرکت کند و پس از 30 سال تلاش بی وقفه توانست کارنامه ای درخشان از خود به جای گذارد . او در پروژه های موفق بسیاری از جمله Maleficent , The Bourne Legacy , The Dark Knight , King Kong و Batman Begins به عنوان آهنگساز حضور داشته است و توانسته نامزد دریافت چندین جایزه اسکار در بخش بهترین موسیقی فیلم شود . پیشنهاد می کنم این آلبوم زیبا و شنیدنی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این آلبوم موسیقی را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از شنیدن آن لذت ببرید .


مشخصات موسیقی متن فیلم The Hunger Games Mockingjay Part 2 :

ژانر : اکشن و اول شخص شوتر

آهنگساز : James Newton Howard

تعداد ترک ها : 19 عدد

فرمت : M4A

نرخ بیت : 267 kbps

شرکت سازنده : Studio Babelsberg

تاریخ انتشار : 23 نوامبر 2015

لیست ترک های موجود در آلبوم :

1. Prim Visits Peeta
2. Send Me to District 2
3. Go Ahead, Shoot Me
4. Stowaway
5. Your Favorite Color Is Green
6. Transfer Command
7. Your Next Step
8. Holo
9. Sewer Attack
10. I Made It Up
11. Mandatory Evacuation
12. Rebels Attack
13. Snow’s Mansion
14. Symbolic Hunger Games
15. Snow’s Execution
16. Plutarch’s Letter
17. Buttercup
18. Primrose
19. There Are Worse Games to Play / Deep in the Meadow / The Hunger Games Suite (feat. Jennifer Lawrence)

  • 2 replies
    1. M says:

      اگر میشه آلبوم ترانه هاشو هم قرار بدید
      Various Artists – The Hunger Games: Mockingjay, Pt. 2 (Original Motion Picture Soundtrack)

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *