دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود موسیقی متن فیلم La La Land 2016 اثر Justin Hurwitz

عشق می تواند غم و اندوه را کنار زده و زندگی روزمره را برهم زند . یکی در اینجا نوازنده ی جاز است و دیگر بازیگر . هر دو نمی توانند به حرفه ی خود بازگردند . ساخت سرزمین لا لا در پنج فصل مختلف روایت می شود . زمستان , بهار , تابستان , پاییز , زمستان . فیلم در ژانر موزیکال می باشد و آن را کم کم در ادامه فیلم مشاهده کرده و ثبات پیدا می کند . ریشه اصلی داستان عاشقی دو فرد می باشد که در انتها ختم به خیر نمی شود و این موضوع همیشه تاکید می شود که برای رسیدن به رویایی باید بهایی پرداخت کرد . فیلم لالالند یک فیلم رویایی ولی در عین حال واقعیت پذیر است . هر چیزی ممکن است در آن اتفاق بیافتد . بازیگران این فیلم خود باید هم آوازی داشته باشند و تعادل بین کمدی و درام را حفظ کنند .

دانلود موسیقی متن فیلم La La Land 2016 اثر Justin Hurwitz

سایر توضیحات : موسیقی متن فیلم سینمایی La La Land 2016 در ژانر کمدی , درام , موزیکال می باشد که توسط Damien Chazelle کارگردانی و نویسندگی شده است . شزل یک کارگردان جوان به شمار می رود که تاکنون کارهای دیگری را ساخته است ولی می توان از لالالند به عنوان جدی ترین کار او اشاره کرد . برای ساخت این فیلم شزل زمان را به عقب برده است و فیلم در دهه ی 1950 میلادی در جریان است . این فیلم که توانست جایزه بهترین فیلم را در گلدن گلاب 2016 دریافت کند فروشی قابل توجه 74 میلیون دلار داشته است . بودجه ساخت فیلم مبلغ 30 میلیو دلار بوده است و توانست در اولین هفته اکران در 16 دسامبر 2016 فروشی 4 میلیون دلاری داشته باشد . Emma Stone و Ryan Gosling که به خاطر بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن و مرد را در گلدن گلاب 2016 دریافت کردند به هنرنمایی پرداخته اند .

مشخصات موسیقی متن فیلم La La Land 2016 :

ژانر : درام – موزیکال – کمدی

هنرمند : Justin Hurwitz & VA

تعداد ترک ها : 15 عدد

مدت زمان : 42 دقیقه

فرمت : MP3

نرخ بیت : 320 kbps

تاریخ انتشار : 2016

سایت مرتبط : Amazon

La La Land 2016

  • 5 replies
    1. سپ says:

      سلام
      مطالبی که در مورد فیلم لالالند نوشتید دقیق نیست! اولا فیلم به زمان 1950 برنگشته. فکر نکنم اون موقع از دزدگیر ماشین و موبایل خبری بوده باشه و دوما در مورد تحلیل فیلم، درسته که برای در ضمن فیلم میگه باید بها داد ولی در پایان میا به این نتیجه میرسه که میشد در کنار عشقش به رویاهاش برسه و بدون عشق رویاهای ما کامل نیست!. موفق باشید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *