دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ذخیره سازی صفحات وب Visual Web Ripper

برای بسیاری از کاربران پیش آمده است که می خواهند در فضای مجازی اطلاعات کامل مربوط به یک صفحه ( Page ) را ذخیره نمایند و از آن ها برای انجام کارهای خود استفاده کنند که ما برای این کار به شما نرم افزار Visual Web Ripper را معرفی میکنیم . با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی استخراج داده ها وب سایت مانند کاتالوگ محصول ،  آگهی ها ، اطلاعات مربوط به وب سایت های مالی و یا هر وب سایت دیگر که حاوی هر نوع اطلاعی می باشد ، بپردازید . نرم افزار Visual Web Ripper محصولی از کمپانی visualwebripper می باشد که به تازگی برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . کار با این نرم افزار نیاز به دانش خاصی ندارد و تنها با وارد کردن آدرس وب سایت مورد نظر نرم افزار به بررسی اطلاعات وبسایت می پردازد و در آخر شما می توانید  محتویات آن را در قالب دیتاهای ساختاربندی شده در فایل های spreadsheets , CSV یا XML ذخیره سازی کنید .  استخراج اطلاعات از وب سایت های بسیار پویا از جمله وب سایت های AJAX از ویژگی های خوب نرم افزار Visual Web Ripper می باشد .

 

ویژگی های نرم افزار Visual Web Ripper :

– ذخیره سازی کامل یک صفحه ی وب سایت مانند کاتالوگ محصول ،  آگهی ها ، اطلاعات مربوط به وب سایت های مالی و یا هر وب سایت دیگر

– استخراج کامل یک وبسایت

– استخراج اطلاعات از وب سایت های بسیار پویا از جمله وب سایت های AJAX

– ذخیره سازی اطلاعات در فایل های CSV, Excel, XML and Databases

– زمانبندی استخراج داده ها با اطلاعیه ها ایمیل و ورود به سیستم

پردازش -فرمان خط و API جامع

 

مشخصات نرم افزار Visual Web Ripper :

نام نرم افزار : Visual Web Ripper

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : VisualWebRipper

نوع نرم افزار : ابزار اینترنت

نوع فایل : EXE

 

Visual Web Ripper

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *