دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار طراحی و چاپ اسناد Serif PagePlus

در این پست برای شما کاربران محترم نرم افزار PagePlus را آماده نموده ایم که بوسیله آن می توانید در کسب و کارتان ,سرمای گذاری هایتان و … بسیار موفق شوید . شما با نرم افزار Serif PagePlus می توانید به ایجاد پوستر های تبلیغاتی , کارت های ویزیت و تبلیغتاتی , آگهی , ذخیره و ویرایش فایل های PDF  و … بپردازید . شما با نرم افزار PagePlus می توانید طراح ایده های خودتان باشید و دیگر به ناشرانی برای انتشار نیاز ندارید . نرم افزار با استفاده از منو های در نظر گرفته شده و با ابزارهای موجود میتوان فراخوانی فایل های Word  و SVG را بر روی محیط کاربری را ایجاد کنید . تغییر سندهای ذخیره شده به صورت پروژه ای در نرم افزار امکان پذیر بوده و این ویژگی به کاربر اجازه میدهد تا هر وقت تصمیم به ساخت سند گرفتن تمامی تغییرات را آماده شده به همراه داشته باشد و دیگر نیازی به طراحی مجدد اسناد نیست

برخی از کاربران هستند که میخواهند سند های خود را به صورت پیشفرض بر روی صفحه A4 و یا صفحات دیگر هنگام چاپ مشاهده کنند ابزاری در برنامه تعبیه شده است که میتوان اسناد را به صورت پیش نمایش در چاپ نمایش دهد . لینک دادن به داخل نوشته کاربران را برای ساخت ادامه مطلب و فهرست دیجیتالی دعوت میکند .  شما نیاز به تجربه طراحی برای این نرم افزار  را ندارید کافی است که این برنامه را دانلود نموده و با استفاده از قالب های آماده , طرح های گرافیکی و پس زمینه هایی که برای شما آماده شده است تنها آن ها را در کنار هم قرار دهید و به ایجاد طرح دلخواهتان بپردازید .

 

ویژگی های این نرم افزار Serif PagePlus :

– استفاده آسان

– پشتیبانی از فایل های Word  و SVG

– امکان ویرایش فایل های PDF

– دارا بودن تقریبا 900 قالب آماده

– محیط کاربری گرافیکی

– پشتیبانی از زبان انگلیسی

– پشتیبانی از لینک دادن به صفحات

– پیش نمایش چاپ اسناد

– تغییرات در کیفیت چاپ

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار Serif PagePlus :

دانلود نرم افزار طراحی و چاپ اسناد Serif PagePlus

 

 

سیستم مورد نیاز :

– Windows-based PC* with DVD drive and mouse

– Microsoft Windows® 8, 7, Vista, or XP SP3 (32 bit) operating system

– 512MB RAM (Windows® XP), 1GB RAM (Windows® Vista and 32-bit Windows 7® and 8) or 2GB RAM (For 64-bit Windows® 7 and 8)

– 510MB free hard disk space

– (1024 x 768 monitor resolution (at 100% scaling

 

دانلود نرم افزار طراحی و چاپ اسناد Serif PagePlus با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *