دانلود مسیریاب ویز Waze v4.87.1.0 نسخه اندروید و آیفون

Waze

یک نرم‌افزار بر مبنای سامانه مسیریابی و موقعیت‌ شناسی جهانی است که از سیستم ناوبری ترن‌ بای‌ ترن استفاده می‌کند . نرم افزار مسیر یاب ویز امکان جستجوی سریعترین مسیری که سایر کاربران از مسیر مشترک عبور کردن را مشخص می کند به طوری که سایر کاربران میتوانند ترافیک را با یک کلیک گزارش کنند . این برنامه بصورت خودکار سرعت متوسط مسیرها را شناسایی و مشخص می کند . نرم افزار Waze امکان اطلاع از ترافیک به صورت روان و یا سنگین و حتی راه بندان را بصورت اسکرین شات گزارش می دهد همچنین می توانید از قابلیت های بسیار مهم آن از جمله شناسایی دوربین های کنترل سرعت و یا نزدیک شدن به پلیس مطلع شوید . برنامه ویز امکان نمایش تمامی تصادف های بزرگ و کوچک, موقعیت های جاده های برفی و لغزنده, راه های احداث شده, مسیرهای بسته و یک طرفه, مسیرهای عبور ممنوع و چندین ویژگی های دیگر را گزارش می کند و شما می توانید از طریق چت کردن با سایر مصرف کنندگان آنها را از موقعیت جاده ها با خبر کنید . توجه داشته باشید که نرم افزار مسیریاب ویز تمامی جاده ها را بصورت کاملا فارسی به نمایش در می آورد و شما می توانید بصورت کاملا ساده از این اپلیکیشن استفاده نمایید .

نرم افزار Waze

یکی از جدیدترین شاهکارهای کمپانی Waze Inc می باشد که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و تا به حال بیش از 600 میلیون کاربر در سراسر جهان این اپلیکیشن را دریافت کرده اند و بین 10 نرم افزار برتر در ایالات متحده و کشورهای دیگر شناخته شده است . اپلیکیشن waze در حال حاضر در مارکت های اپ استور و پلی استور با امتیاز 4.6 از 5.0 قرار گرفته شده است . نرم افزار مسیریاب ویز بصورت کاملا سه بعدی و با کیفیت بسیار بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.1 به بالا و سیستم های آی او اس 8.0 به بالا می باشد . امیدواریم که از دانلود این مسیریاب حرفه ای و هوشمند لذت ببرید .

 

  • تغیرات نسخه v4.87.1.0 :

 

  • Saving time & avoiding traffic is even easier with this update
  • Fixed a bug that caused the app to close when trying to open a notification
نام: Waze
حجم فایل: 89 مگابایت
شرکت سازنده: Waze
ورژن: v4.87.1.0
آپدیت: 28 شهریور 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
پلتفرم: اندروید و آی او اس
مناسب برای گروه سنی: 3 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 4.4 به بالا

به روز رسانی :

1401/06/28 نسخه Waze v4.87.1.0 اضافه شد .
  • 27 replies
    1. محمد مشایخی says:

      سلام وقت بخیر برنامه رو باز میکنه ولی فلش وکیلمتر شماره تو تصویر نمیاره
      با فیلتر شکن هم رفتم ولی نشون نمیده
      گوشی ایفن دارم

      پاسخ دادن
    2. Mostafa says:

      دوستان برای اینکه زبان پارسی در گزینه language برنامه اضافه بشه ،باید حتما حداقل یکبار با فیلتر شکن وارد برنامه waze بشید و وقتی با فیلتر شکن وارد شید می تونید گزینه زبان پارسی رو هم ببینید و فعال کنید. بدون فیلتر شکن گزینه پارسی رو بهتون نمایش نمیده.

      پاسخ دادن
    3. رحمان says:

      سلام برنامه مسیریاب ویز را نصب میکنم میخوام استفاده کنم دفعه اول بعد از ۵ دقیقه گوشیم خاموش و روشن میشه بار بعدی سریع خاموش میشه. گوشیم on5 ۲۰۱۶ هستش. لطفا راهنمایی کنید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *