دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار پلیر چند رسانه ای در مک 5kplayer MacOSX

آیا می خواهید فایل های ویدیویی و صوتی را با بالاترین کیفیت ممکن پخش کنید ؟ آیا می خواهید به خوبی تعداد زیادی از فایل های مالتی مدیای خود را مدیریت کنید ؟ پلیر های زیادی در این زمنیه وجود دارد که می تواند فایل های ویدیویی را به خوبی در مک اجرا کند که نرم افزار 5kplayer از پیشرفته ترین ابزارهای پلیر مالتی مدیا می باشد . پلیر قدرتمند چند رسانه ای 5kplayer انواع فایل های ویدیویی را با سرعتی بالا پخش می کند و همچنین انواع فایل های صوتی مانند MP3 در آن قابل اجرا می باشد . پیش از این نسخه ی ویندوز این نرم افزار را در اختیار شما قرار داده بودیم که به دلیل درخواست های زیاد هم اکنون نسخه ی مک 5kplayer آماده ی دانلود می باشد . نرم افزار 5KPlayer رایگان بوده و بدون هیچ محدودیتی قابل استفاده می باشد ، شما در این نرم افزار می توانید یک آرشیو از یک فیلم و موسیقی باز کنید و به ترتیب و به مشاهده و یا گوش دادن آن ها بپردازید . نرم افزار 5KPlayer از اکثر فرمت های محبوب مانند MKV, M2TS, AVCHD, AVI, MP4, WMV, DVD و فیلم های 4K پشتیبانی می کند . همچنین پشتیبانی از تکنولوژی پخش از اپل AirPlay اجازه می دهد تا شما در مک و Apple TV به مشاهده بپردازید . علاوه بر این ها در نرم افزار 5kplayer می توانید با وارد کردن لینک های یوتیوب به دانلود کردن فیلم بپردازید .

ویژگی های نرم افزار 5KPlayer :

پخش هر فرمت فایل های رسانه ای 4K / 5K Ultra HD video, MKV, M2TS, AVCHD, AVI, MP4, WMV, DVD movies ، فیلم دی وی دی ، فیلم های یوتیوب ، فرمت MP3

پشتیبانی از بیش از 300 سایت فیلم آنلاین

آسان برای سازماندهی ویدئو و فایل های صوتی

لذت بردن از یک تجربه صوتی و تصویری

پشتیبانی از تکنولوژی پخش AirPlay و AppleTV

پخش و دانلود فیلم های آنلاین رایگان و موسیقی

مشخصات نرم افزار 5kplayer MacOSX :

نام نرم افزار : 5kplayer

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : 5kplayer

نوع نرم افزار : توسعه وب

نوع فایل : EXE

5kplayer MacOSX

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *