دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار آپدیت درایورهای ویندوز AVG Driver Updater

معمولا هر کامپیوتری نیاز دارد که پس مدتی استفاده از آن درایورهای سخت افزاری آن بروزرسانی و آپدیت شود تا بتواند به خوبی و بدون دردسر برنامه های کاربردی و بازی های مختلف را اجرا کنید . درایور های سخت افزاری کامپیوتر های مهمترین بخش یک سیستم عامل را تشکیل می دهد و برای اجرا بهتر برنامه های مختلف نیاز به آخرین نسخه از آپدیت ارائه شده ، خواهند داشت . در واقع یک گیمر برای این که بدون افت سرعت و لگ به بازی بپردازد حتما باید درایور های خود را مانند کارت گرافیک و … را آپدیت کند . انجام این عملیات در نرم افزار بسیار قدرتمند AVG Driver Updater امکان پذیر می باشد . این نرم افزار محصولی جدید از کمپانی AVG می باشد که به تازگی برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . افزایش نرخ فریم در بازی های کامپیوتری فقط با به روز رسانی درایور کارت گرافیک امکان پذیر می باشد که در نرم افزار AVG Driver Updater می توانید به آسانی به انجام این کار بپردازید . نرم افزار AVG Driver Updater با بهره گیری از یک موتور اسکنر قوی می تواند به راحتی به پیدا کردن بروزرسانی درایور دستگاه شما بپردازید . پشتیبانی از بیش از 127,000 درایور مختلف از ویژگی خوب این نرم افزار به حساب می آید .

avg-driver-updater-ui-freezing-crashing-460x310

ویژگی های نرم افزار AVG Driver Updater :

– بروزرسانی درایور های سخت افزاری ویندوز با یک موتور اسکنر قدرتمند

اطلاع برای آخرین درایور موجود برای دستگاه شما مانند پرینتر ، اسکنر ، کارت گرافیک و غیره

– به روز رسانی درایور ها به صورت خودکار

– اسکن درایور های قدیمی

– قابلیت ایجاد نسخه پشتیبان از درایور های خود

کاهش مشکلات سخت افزاری

عملکرد بهتر درایور های سخت افزاری برای اجرای بازی ها و برنامه های مختلف

به روز رسانی درایور های قدیمی و یا منقضی شده مانند printer, scanner, camera, video, speakers, mouse, keyboard, screen, Wi-Fi

 

مشخصات نرم افزار AVG Driver Updater :

نام نرم افزار : AVG Driver Updater

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : AVG

نوع نرم افزار : آپدیت درایور

نوع فایل : EXE

 

AVG Driver Updater

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *