دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Candy Camera v4.04 برای اندروید و iOS

Candy Camera بیا یه سلفی بگیر! با نرم افزار Candy Camera و فیلترهای فوق العاده آن می توانید در هر مکان و هر زمان سلفی های زیبا بگیرید. فیلترهای فوق العاده کندی کمرا را از دست ندهید. تنوع بسیار زیاد فیلتر در این نرم افزار و همچنین طراحی ویژه فیلترها به منظور استفاده در عکس های سلفی این برنامه را با دیگر نرم افزارهای گرفتن عکس متمایز کرده است. هر یک از فیلترهای برنامه باعث زیباتر دیده شدن پوست شما می شوند. این فیلترها سبب شده اند که شما همیشه احساس زیبایی کنید. علاوه بر فیلترهای موجود ابزار دیگری به Candy Camera جهت ویرایش هرچه بهتر افزوده شده است. ابزارهایی جهت لاغر کردن، سفید کردن، سایه چشم، رنگ لب، دور چشم، مژه و ابرو که همه این ها تنها در این نرم افزار فوق العاده دور هم جمع شده اند. از دیگر مزایای این نرم افزار وجود استیکرهای متنوع و متفاوت برای هر فصل، هر موقعیت و مکان و هر رویدادی است. همچنین Candy Camera ساکت و بی سر و صدا در هر مکان و موقعیتی از شما سلفی می گیرد بنابراین نگران صدای شاتر دوربین خود نباشید!

سایر مشخصات : بیش از 7 میلیون کاربر در سراسر دنیا با این نرم افزار عکس ها و سلفی های خود را ثبت می کنند. شما قادر خواهید بود با کشیدن صفحه به چپ و راست فیلترها را تعویض کنید که این کار با سرعت زیاد و بسیار آسان امکان پذیر است. علاوه بر همه این ها شما قادر خواهید بود از استیکرهای موجود برای آرایش و زیباتر شدن خود استفاده کنید. Candy Camera یک ابزار برای زیبایی بدون حد و مرز برای سلفی های شما است. این نرم افزار محبوب و پر طرفدار و دوست داشتنی محصولی است از JP Brothers, Inc که ده ها میلیون نفر همه روزه با آن سلفی های خود را ثبت می کنند.

دانلود نرم افزار Candy Camera

ویژگی های نرم افزار Candy Camera :

– اضافه شدن استیکرهای جدید در هر به روز رسانی

– استفاده بسیار آسان از استیکرها

– قابلیت ایجاد عکس های چند تایی (collage)

– طراحی و رابط کاربری بی نظیر

Candy Camera

به روز رسانی :

1396/11/09 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *