دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار DesktopOK v5.82 – Win

DesktopOK ترتیب قرار گیری آیکون ها در صفحه دسکتاپ شما تاثیر بسیار بالایی در میزان دسترسی سریع شما به برنامه های مورد نیاز دارد، لذا استفاده از نرم افزاری که بتواند آیکون ها را در محلی مناسب به انتخاب خود کاربر قرار داده و آن ها را برای همیشه در موقعیت تعیین شده ذخیره کند، مورد علاقه تعداد بسیار بالایی از کاربران می باشد. استفاده از این نرم افزار میزان دسترسی شما به برنامه ها را چند برابر کرده و باعث تسریع در عملکرد شما خواهد شد. در نرم افزار DesktopOK می توانید محل قرار گیری و ترتیب آیکون های دسکتاپ را ذخیره کرده و هر زمان که این ترتیب به هر دلیلی مانند تغییر رزولوشن صفحه نمایش برهم خورد آن را به حالت اولیه بازگرداند.

سایر مشخصات : نرم افزار پرکاربرد و پرطرفدار Desktop OK یک نرم افزار با حجم بسیار کم می باشد که با کاربردی بسیار ساده و آسان برای تمام کاربران خود امکان ذخیره آیکون ها در مکان تعیین شده توسط کاربر را مهیا می سازد. پس از تعیین موقعیت دلخواه آیکون ها و ذخیره هرکدام می توانید آیکون ها را تغییر داده و آن ها را به موقعیت قبلی خود برگردانید. تمام این ویژگی ها و امکانات جهت اعمال تغییر بر روی تمام آیکون ها در دسترس می باشد. بازیابی موقعیت آیکون های دسکتاپ و همچنین به عنوان یک راه حل برای کاربرانی که اغلب وضوح صفحه نمایش مانیتور خود را تغییر می دهند، می باشد.  این نرم افزار نیازی به نصب بر روی حافظه دستگاه  نداشته و کاربر میتواند  آن را بر روی یک حافظه USB و یا سایر حافظه های قابل حمل نیز به همراه داشته و از آن استفاده کند .

DesktopOK.center

ویژگی های نرم افزار Desktop OK :

– محیط کاربری ساده و آسان برای کاربران

– قابلیت ذخیره موقعیت فعلی آیکون ها

– قابلیت  بازیابی موقعیت آیکون ها بعد از تغییرات اعمال شده

– امکان تنظیم آیکون ها بعد از تغییر وضوح

DesktopOK

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/10/10نسخه جدید DesktopOK v5.82 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *