دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Enpass Password Manager Pro v5.5.7 برای اندروید و iOS

حال امن ترین و ماثر ترین برنامه مدیریت رمز های عبور به طور رایگان در سایت دانلود فارسی در دسترس شماست . Enpass به شما آزادی می دهد تا دیگر با بسیاری از گذرواژه ها و سایر مدارک مهم به مغز تان فشار نیاورید . این نرم افزار تمام این اطلاعات مهم و رمز های عبور را توسط گذرواژه اصلی شما در یک مکان نگه می دارد و به شما امکان می دهد تا در هر زمان و مکانی به آن ها دسترسی داشته باشید و همچنین بتوانید از آن در گوشی هوشمند , تبلت و رایانه شخصی خود استفاده کنید . علاوه به ویژگی های گفته شده Enpass Password Manager Pro به شما امکان می دهد تا کلمه های عبور قوی و منحصر به فرد برای موارد مختلف استفاده کرده و در صورت نیاز به راحتی توسط برنامه به یادآورید .

دانلود Enpass Password Manager Pro جدید

ویژگی های نرم افزار Enpass Password Manager Pro : – دارای نسخه کامل و رایگان برای دسکتاپ مک ، ویندوز و لینوکس – کاملا رایگان و بدون نیاز به هزینه اشتراک و یا ثبت نام – پر کردن خودکار جزئیات ورود به سیستم در مرورگر کروم و برنامه های دیگر – امکان استفاده از اثر انگشت – دارای طیف گسترده ای از قالب های از پیش تعیین شده برای ذخیره هر گونه اطلاعات – دارای اشتراک گذاری امن – امکان طبقه بندی اطلاعات در پوشه ها – قفل خودکار – هنگامی که در حال استفاده نیستید و یا دستگاه گم شده است – دارای کلیپ بورد Autoclear – پاک کردن کلیپ بورد به صورت خودکار (اختیاری) – قابل دسترس برای تمام سیستم عامل های اصلی مانند دسکتاپ و دستگاه های هوشمند – همگام سازی امن در تمام دستگاه ها از طریق Dropbox, GoogleDrive, OneDrive, ownCloud/WebDAV  و Box – مرور سایت های متعدد با استفاده از زبانه ها در مرورگر Enpass

Enpass Password Manager Pro

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *