تبلیغات

سریال گیسو

تبلیغات

برنامه پیشگو

دانلود نرم افزار EssentialPIM Pro Business v9.7.5

به روز رسانی :

1399/12/24 نسخه EssentialPIM Pro Business v9.7.5 اضافه شد.

EssentialPIM Pro

نام نرم افزاری برای برنامه ریزی و مدیریت ، سامان دادن ، زمان بندی کردن کارها و فعالیت های روزانه و شخصی شما می باشد که به شما امکان می دهد تا بتوانید به راحتی قرار ملاقات ها، وظایف، یادداشت ها، مخاطبین، رمزهای عبور مختلف، ذخیره سازی ایمیل ها، آدرس ها، متن ها و… را مدیریت نموده و به لطف دارا بودن رابط کاربری بسیار ساده و قدرتمند توانسته محبوبیت بسیار زیادی را میان کاربران کسب نماید. همچنین قابلیت جستجو بر اساس پارامترهای مختلف مانند تاریخ ، موضوع ، کلمه و مرتب کردن به روش های مختلف و قابلیت پرینت گرفتن و… بر کارایی این نرم افزار افزوده است. با استفاده از نرم افزار EssentialPIM Pro می توانید پایگاه داده های مختلف برای اعضای خانواده و یا دیگر افراد ایجاد کنید و برای هر یک رمز جداگانه قرار دهید و امور خانه و محل کار را در یک جا مدیریت کنید تا تداخلی در برنامه ریزی های روزانه شما پیش نیاید. با استفاده از ساختارهای درختی، فرمت مسطح، جدول و هر فرمت دلخواه دیگر، به سازماندهی بپردازید. به علاوه قادرید با استفاده از این نرم افزار داده ها و اطلاعات خود را در Outlook یا Outlook Express قرار دهید. از دیگر امکانات نرم افزار EssentialPIM Pro می توان به : نصب آسان نرم افزار ، قابل اجرا بر روی هر سیستم بدون نیاز به سرور اختصاصی ، به اشتراک گذاری آسان تقویم ها ، مخاطبین ، وظایف ، مدخل ها و یادداشت های رمز عبور ، اضافه کردن تعداد نامحدود کاربر و غیره… اشاره کرد.
  • ویژگی های نرم افزار EssentialPIM Pro

  • قابلیت دسترسی چندین کاربر به صورت همزمان به پایگاه داده
  • پشتیبانی از قابلیت تخصیص وظایف برای افراد مختلف
  • پشتیبانی از تهیه نسخه پشتیبان به صورت پیشرفته
  • قابلیت همگام سازی با دستگاه های ویندوز موبایل
  • قابلیت همگام سازی شدن با نرم افزار های Outlook,Google
  • پشتیبانی از رمز گذاری داده ها با الگوریتم های رمز گذاری AES
  • پشتیبانی از دسته بندی های مختلف با قابلیت ویرایش وظایف و رویدادها
  • قابلیت همگام سازی داده ها در سرویس های ابری اعم از Google Calendar / Contacts / Tasks / Drives, iCloud, Toodledo, SyncML, CalDav و Dropbox
 
  • Business Edition Features
  • EssentialPIM Pro Business runs on an industry standard database Firebird, ensuring integrity, security and adherence to open standards. Key
  • features include:
  • Easy installation which takes 10 minutes or less to set up
  • No need for a dedicated server – EssentialPIM Pro Business Server can run on virtually any machine, and on any version of Windows, most Linux
  • operating systems and MacOS X
  • All features of EssentialPIM Pro available to Business users
  • Easy sharing of calendars, contacts, tasks, password entries and notes
  • Ability to work on the road and synchronize with the EPIM server later, to make all new data available to other users
  • Unlimited number of users
  • Flexible hierarchy of user rights, including read-only, and eyes-only items
نام: EssentialPIM
حجم فایل: 74 مگابایت
شرکت سازنده: EssentialPIM
تاریخ انتشار: 2020
ورژن: v9.7.5
آپدیت: March 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

EssentialPIM Pro Business v9.7.5

EssentialPIM is a personal information manager that keeps track of time and allows you to manage appointments, tasks, notes, contacts, and password entries. EssentialPIM Pro is an advanced personal information management application. All schedules manage your contacts, lists and notes using easy visual tools. This software can store links to any file or file in its database. EssentialPIM Pro lets you print all your information in an easy-to-read form. All data can be printed one by one, or you can select multiple entries using the CTRL + mouse (for contacts and notes), or all the entries can be printed. To rotate the page, find the “Page Setup” in the Print Preview page or press Alt + U, and then you can change the page orientation.

لینک دانلود