دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Git v2.16.2 – Win/Mac

Git نامی است که اگر تا به حال تجربه برنامه نویسی داشته اید به احتمال زیاد با این نام برخورد کرده اید. در این پست قصد داریم که راجع به این واژه توضیحات مناسبی را ارائه بدهیم. زمانی که برنامه نویسی به صورت تیمی صورت گیرد و یا پروژه بزرگی در حال ساخت باشد، مباحث مختلفی نظیر کنترل ورژن و تاریخچه به میان می آیند که در برنامه نویسی انفرادی مطرح نیستند. زمانیکه به صورت تیمی کار میکنید، ممکن است بخواهید به ورژن هیا قبلی کد خود برگردید و یا به اعضای تیم خود سطح دسترسی های مختلف را ارائه کنید بطوریکه شخصی قادر به ویرایش تنها یک فایل خاص باشد. برای حل این مسئله بدون شک استفاده از یک نرم افزار مناسب ضروری است. یکی از بهترین های این گونه نرم افزار ها بدون شک نرم افزار Git است که می تواند شما را در این مسئله یاری کند.

سایر توضیحات: البته مسائل مختلف دیگری نیز در برنامه نویسی گروهی به میان می آیند. در این میان شما می توانید کد خود را به صورت عمومی در معرض دید دیگران قرار دهید و مشاهده کنید که برنامه نویسان مختلفی روی آن کار میکنند. در صورتی که شما تایید کنید می توانید نسخه جدید تر را مورد استفاده قرار دهید و همین باعث افزایش سرعت برنامه نویسی خواهد شد.

ویژگی های نرم افزار Git:

 – امکان استفاده رایگان از 5 Repository

 – نرم افزار رایگان و Open SOurce

 – دارای محیط گرافیکی

نام: Git
شرکت سازنده: Git
ورژن: v2.23.0
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: dmg - exe
پلتفرم: ویندوز - مک
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/06/31نسخه v2.16.2 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *