دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار HBM nCode 2018.0.262 آنالیز و مهندسی دوام

نرم افزار HBM nCode 2018 یک ابزار مهندسی و تخصصی در زمینه ی آنالیز دوام ، پردازش سیگنال ، آنالیز المان محدود خستگی و مدیریت داده نیز می باشد . که همچنین یک رویکرد واحد را برای مدل سازی و خستگی در طول عمر یک پروژه ارائه میدهد . این روش یک راه حل برای هندسه های پیچیده جوش را فراهم می کند و توانایی بررسی اثرات تغییرات طراحی دقیق را به هندسه جوش نیز می دهد . nCode 2018 تعدادی پیشرفت در عملکرد nCode GlyphWorks ، nCode DesignLife و nCode VibeSys را به شرح زیر خلاصه می کند :

d9704d55424639a8c9546c777b02d974

DesignLife علاوه بر گزینه جدید WholeLife محصول، قابلیت های همپوشش تست و CAE خود را با اضافه کردن سنسور مجازی به محصول پایه خود و بهبود سرعت در خواندن نتایج FE را به DesignLife گسترش می دهد .


GlyphWorksد قابلیت استفاده و صفحه نمایش پیشرفت و همچنین قابلیت های جدید برای خواندن فرمت های فایل و داده های سنسور از جمله CAN و ASCII. تجزیه و تحلیل با استفاده از آمار هر یک از ویژگی های آمار با استفاده از Glyphs آمار تکمیل شده و یک اصطلاح جدید تبدیل Stress-Strain گسترش یافته قابلیت تست و CAE همبستگی خود را ارائه می دهد .

VibeSys در حال حاضر شامل منحنی ارتعاش برای آزمایش الکترونیک خودرو از ISO 16750-3: 2012 در Vibration Manager خود می باشد و شامل بهبود در انیمیشن شکل های انحراف عملیاتی می شود .

پایگاه داده Premium Materials مجموعه ای از خواص خستگی برای فولادهای معمولی و آلیاژهای آلومینیوم را فراهم می کند و هم اکنون در دسترس برای اشتراک سالانه است .

HBM nCode 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *