دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Mate Translate v5.0.0-MAC

نرم افزار Mate برای سیستم عامل های Mac مورد استفاده می باشد. Mate را دانلود کنید و دیگر وقت خود را برای ترجمه متون و کلمات هدر ندهید. با استفاده از این نرم افزار به ۵ میلیون کاربر Mate بپیوندید. با Mate شما دیگر نیازی به استفاده از چند نرم افزار مختلف برای ترجمه متون و کلمه های خود ندارید. کلماتی که میخواهید را از متون خود در بیاورید و آن ها را در لیست های مختلفی که برای هر زبان ساختید قرار دهید و در هر زمان و مکانی که خواستید به سرعت به آن ها دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار علاوه بر قابلیت ترجمه متون و کلمه ها از قابلیت تلفظ صحیح کلمه نیز برخوردار است. دانشجویان به تنهایی فقط با استفاده از این برنامه می توانند مقاله های خود را ترجمه کنند و از صرف کردن وقت و هزینه زیاد خودداری کنند.

قابلیت های نرم افزار Mate Translate:

-قابلیت ترجمه به بیش از ۱۰۳ زبان دنیا

-زمان آموزان و مسافران می توانند لیستی از کلمات برای خود در این نرم افزاد ایجاد کنند و در هر زمانی که خواستند به آن ها دسترسی پیدا کنند.

-لهجه خود را با این نرم افزار تقویت کنید.

-قابلیت دسترسی به اطلاعات خود در این نرم افزار حتی زمانی که آفلاین هستید.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *