دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Plume for Twitter v6.27.2 برای اندروید

Plume for Twitter  یک نرم افزار زیبا می باشد که به کار گیری آن انقلاب بزرگی در استفاده از توییتر ایجاد کرده که قابلیت های بسیار زیادی را برای کاربران فراهم کرده است. این کلاینت که بهترین و کارا ترین کلاینت موجود برای توییتر می باشد ویجت ها بسیار زیاد و پر طرفداری را در اختیار شما قرار می دهد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید بسیاری بخش ها را به دلخواه خود شخصی سازی کنید. برای تایم لاین ها و دوستان خود رنگ های متنوعی در نظر بگیرید. همچنین دارای قابلیت پشتیبانی از چند اکانت مختلف به صورت همزمان می باشد که از ویژگی های بارز این کلاینت می باشد. از ویجت های آن که قابلیت نمایش تایم لاین شما را در صفحه اصلی تلفن همراه تان فراهم می آورد بهره ببرید. و بسیاری ویژگی منحصر به فرد که کاربران توییتر را به وجد می آورد.

سایر مشخصات : از جمله دیگر مزایای این کلاینت معروف استفاده از ویجت مخصوص لاک اسکرین می باشد. به فیس بوک خود و تایم لاین آن دسترسی داشته باشید و پست جدید بگذارید. امکان صامت کردن کاربران توییتر، کلمات و اپلیکیشن ها. قابلیت نمایش استریم ها به صورت زنده و لایو. پیش نمایش تصاویر در تایم لاین و بزرگ نمایی تصاویر با زوم کردن آنها. همچنین دارای تگ گذاری جغرافیایی توییتر و مرورگر داخلی می باشد که به ده ها مزیت آن افزوده می شود. این کلاینت بسیار کاربردی و زیبا محصولی از شرکت UberMedia Inc می باشد که توانسته نظر میلیون ها کاربر توییتر را به خود جلب کند.

دانلود نرم افزار Plume for Twitter

ویژگی های نرم افزار Plume for Twitter :

– دارای ویژگی های فراوان شخصی سازی

– به اشتراک گذاری تصاویر

– نمایش پاسخ ها به یک توییت خاص

– قابلیت نمایش پروفایل های توییتر

– قابلیت رفرش کردن تنها با کشیدن صفحه به سمت پایین

– و ده ها ویژگی خاص دیگر

Plume for Twitter

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *