دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار MetaProducts Portable Offline Browser v8.1.4896

MetaProducts Portable Offline Browser

استفاده از نرم افزار های دانلود کامل سایت بصورت آفلاین روز به روز در حال افزایش و به طبع تعداد کاربران این دسته از نرم افزار ها نیز بیشتر می شود. اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که با دانلود کامل سایت بصورت آفلاین سر و کار دارید و نیازمند یک نرم افزار مناسب در زمینه دانلود کامل سایت بصورت آفلاین هستید ،نرم افزار Portable Offline Browser یکی از حرفه ایی ترین نرم افزارهای دانلود کامل سایت بصورت آفلاین است  که محصول شرکت MetaProducts بوده و جزو برترین نرم افزار ها در زمینه دانلود کامل سایت بصورت آفلاین است. کمپانی MetaProducts مدت چندین سال است که محصولات خود را در زمینه های مختلف عرضه کرده که همواره جزو پر طرفدار ترین نرم افزارها بوده اند.

نرم افزار MetaProducts Portable Offline Browser یکی دیگر از محصولات این شرکت است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قویی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه دانلود کامل سایت بصورت آفلاین بر آورده سازید.  امروزه استفاده از دانلود کامل سایت بصورت آفلاین به صورت روز افزونی در حال افزایش است و این زمنیه ظهور نرم افزار های بسیار زیادی را در زمنیه دانلود کامل سایت بصورت آفلاین باعث شده است. ابزارهای دانلود کامل سایت بصورت آفلاین با توجه به گستردگی باید دارای محیط کاری بسیار قویی و همچنین سازگاری با اکثر سیستم ها و نیز سادگی کار باشند. با گسترش استفاده از دانلود کامل سایت بصورت آفلاین نرم افزارهای بسیاری وارد این عرصه شده اند که هر کدام به نحویی سعی دارند که نیازهای کاربران در زمینه کار با دانلود کامل سایت بصورت آفلاین را برآورده سازند.

هر یک از این نرم افزار ها با ارائه خدمات در بخش های مختلف کار با دانلود کامل سایت بصورت آفلاین سعی دارند در رده بهترین های این حیطه باشند.نرم افزار MetaProducts Portable Offline Browser با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی های خاصی شما در امر دانلود کامل سایت بصورت آفلاین به صورت پیشرفته ایی هدایت و همراهی خواهد کرد. آنچه که در تهیه هر نرم افزار جلب توجه می کند این است که آیا این نرم افزار می تواند نیاز کاربر را در زمینه دانلود کامل سایت بصورت آفلاین برآورده سازد و یا نه ؟ بی شک جواب مثبت است چرا که MetaProducts Portable Offline Browser به خوبی نیازهای شما را در زمینه دانلود کامل سایت بصورت آفلاین برآورده خواهد ساخت ، پس اگر نیازمند یک نرم افزار جهت کار در زمینه دانلود کامل سایت بصورت آفلاین هستید ، نرم افزار MetaProducts Portable Offline Browser تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. نرم افزار MetaProducts Portable Offline Browser با دارا بودن یک محیط کاربری قویی به همراه گرافیک عالی به خوبی تمامی نیازهای شما را در زمینه دانلود کامل سایت بصورت آفلاین به خوبی بر آورده کرده است.

بی شک پس از استفاده از MetaProducts Portable Offline Browser دیگر به هیچ نرم افزار دیگری نیاز نخواهید داشت چرا که نرم افزار MetaProducts Portable Offline Browser به خوبی توانسته است تمامی ابزارهای مورد نیاز برای کار بر روی دانلود کامل سایت بصورت آفلاین را برای شما فراهم آورد. از ویژگی های اساسی نرم افزار MetaProducts Portable Offline Browser می توان به سادگی کار، محیط بسیار قویی نرم افزار ، سازگاری با سلیقه های مختلف و برآورده کردن نیازهای شما در زمنیه دانلود کامل سایت بصورت آفلاین اشاره کرد. یکی از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای دانلود کامل سایت بصورت آفلاین برای خود داشته باشید.  اگر شما هم مشتاق داشتن و استفاده کردن از این نرم افزار هستید، می توانید این آخرین ورژن این نرم افزار را به صورت رایگان و با کرک دانلود کنید.

  • ویژگی های نرم افزار MetaProducts Portable Offline Browser:

  • – اجرای شبکه های اجتماعی و سایر وب سایت های تعاملی
  • – ذخیره گذرواژه ها
  • – ویزاردهای مبتنی بر وظیفه برای ایجاد آسان کارهای دانلود
  • – تنظیم اولویت دانلود برای انواع پرونده انتخاب شده
  • – تازه سازی خودکار برای برگه های مرورگر داخلی
  • – صفحه اخیر و صفحه فعال در تب Ribbon File
  • – گزینه اکسپورت به بایگانی MAFF
  • – Migration Wizard برای انتقال پروژه ها
  • Features of MetaProducts Portable Offline Browser
  • – Capturing Social Networking and other interactive Websites
  • – Saving passwords on the fly
  • – Task-based Wizards to easily create download tasks
  • – Setting download priority for selected file types
  • – AutoRefresh for Internal browser tabs
  • – Recent and Active screen in the Ribbon File tab
  • – Option to export to MAFF archives
  • – Migration Wizard to transfer Projects
نام: MetaProducts Portable Offline Browser
حجم فایل: 137 مگابایت
شرکت سازنده: MetaProducts
تاریخ انتشار: 2021
ورژن: v8.1.4896
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1400/03/01 نسخه MetaProducts Portable Offline Browser v8.1.4896 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *