دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار-Publisher Lab-v4.3.6 Lab-MAC

نرم افزار Publisher Lab – Templates یک ابزار کاربردی برای ناشران است که با استفاده از آن میتوانند کسب و کار خود را رونق ببخشند . در این‌نرم افزاد هزاران قالب حرفه ای طراحی شده است که شما با استفاده از آن میتوانید برای مشتریان خود طرح های سفارشی بزنید و یک کار عالی را تحویلشان بدهید .ایجاد شغل هرگز به این صورت آسان نبوده است ولی این نرم افزار به شما این امکان را میدهد که به راحتی و خیلی سریع برای خود شغل ایجاد کنید و از آن استفاده کامل را ببرید .این نرم افزار برای ناشران طیف گسترده ای از قالب ها و طرح های مختلف ارائه می دهد که میتوان از چند مورد آن نام برد: تبلیغات و بروشور، کتاب ها و آلبوم ها، بروشورها و کاتالوگ ها، کارت های کسب و کار، کارت ها و دعوت نامه ها، خبرنامه ها، پوسترها و غیره طراحان این نرم افزار سعی می کنند تا در مدت زمان کم نسخه های جدید این نرم افزار را برای شما ارائه بدهند تا مطمئن شوید که از بهترین قالب ها و طرح های موجود در بازار استفاده‌می کنید . سفارشات را از مشتریان خود دریافت کنید و با استفاده از طرح های و قالب های طراحی شده در این نرم افزار و ایده های خلاق خود کار های خود را ایجاد کنید و در اختیار مشتریان خود بگذراید و نگران از دست رفتن وقت و هزینه خود نباشید .

امکانات نرم افزار:

-پشتیبانی از هزارن قالب و طرح برای ایجاد کار های شما .
-قابل استفاده برای تبلیغات و بروشور، کتاب ها و آلبوم ها، بروشورها و کاتالوگ ها، کارت های کسب و کار، کارت ها و دعوت نامه ها، خبرنامه ها، پوسترها و غیره .
-پشتیبانی از به روز رسانی های جدید نرم افزار در مدت زمان کم .
-قابلیت سفارشی کردن کار های خود با استفاده از طرح های مختلف و جدید نرم افزار .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *