دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Shapical Pro v2.2 برای اندروید و iOS

با استفاده از نرم افزار ویرایشگر حرفه ای Shapical می توانید اشکال هندسه ای مختلفی را با تصاویر خود ترکیب کرده و آثار هنری بی نظیری ایجاد کنید . حال سایت دانلود فارسی نسخه unlock شده این نرم افزار بی نظیر را با تمام ویژگی ها در اختیار تان قرار می دهد . در بیش از 90 کشور در سراسر دنیا Shapical Pro به عنوان یکی از نرم افزار های محبوب به شمار می رود . Shapical یک ویرایشگر عکس می باشد که تصاویر شما را با طرح های زیبای خود منحصر به فرد می سازد . Shapical یکی از نرم افزار های ساده ای است که می توانید تنها در چند مرحله آسان عکس هایتان را به آثار هنری بی نظیری تبدیل کنید . رابط بصری زیبا و طراحی صاف فرآیند ویرایش را سرگرم و باورنکردنی می سازد . می توانید عکس های ساخته شده خود را با تگ shapical# در Instagram اشتراک گذاری کرده و آثار خود را با دیگر افراد مقایسه کنید .

دانلود Shapical Pro جدید

ویژگی های نرم افزار Shapical Pro : – ادغام با Unsplash , مجموعه غنی از عکس هایی با کیفیت و وضوح بالا – وجود بیش از 300 شکل منحصر به فرد (252 از آنها به صورت رایگان در دسترس هستند) – دارای افکت های بی نظیر – امکان تنظیم میزان تاری – وجود پالت رنگ غنی – امکان استفاده از ابزار های سه بعدی و پاک کننده – اضافه شدن ابزار پاک کن ارتقا یافته با یک براش نرم با عملکرد عالی در این نسخه – بهبود پردازش تصاویر منبع و جلوه های تاری – امکان افزایش حداکثر اندازه شکل

Shapical Pro

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *