دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Syncios Data Transfer v3.1.2 نسخه ویندوز-مک

Syncios Data Transfer

به شما اجازه میدهد تا به راحتی اطلاعات و داده های خود را میان آیفون و اندروید مبادله کنید . این نرم افزار به شما کمک تا بتوانید داده های بسیاری را از یک دیوایس به دیوایس دیگری منتقل کنید . نرم افزار Syncios Data Transfer یک ابزار قدرتمند و پیشرفته برای انتقال اطلاعات از دیوایس های آی او اس به اندروید ، اندروید به آی او اس ، اندروید به اندروید ، آی او اس به آی او اس می باشد که به تازگی توسط کمپانی Anvsoft برای سیستم عامل های مک و ویندوز منتشر شده است . در نرم افزار SynciOS Data Transfer می توانید تقریبا تمام فایل های موجود از جمله اطلاعات تماس ، پیام های متنی ، تماس های سیاه ، عکس ها ، موسیقی ، ویدئو و … را بین آیفون و آندروید بدون از دست دادن داده ها و دردسری انتقال دهید . شاید برای شما پیش آمده با شد که بخواهید تمام اطلاعات یک دیوایس قدیمی را به دیوایس جدیدتر انتقال دهید که دچار مشکلی در هنگام انتقال نشود ، در این زمینه نرم افزار SynciOS Data Transfer به کمک شما می آید و تمام اطلاعات موجود را از یک دیوایس به دیوایس دیگری انتقال می دهد . پشتیبانی گیری از گوشی خود بر روی کامپیوتر از جمله اطلاعات تماس ، اس ام اس ، تماس های سیاه ، عکس ها ، موسیقی ها ، فیلم ها و برنامه های دیگر ، بازگرداندن اطلاعت به گوشی خود در هر زمان از ویژگی های خوب نرم افزار SynciOS Data Transfer می باشد .

ویژگی های نرم افزار Syncios Data Transfer :

– انتقال اطلاعات مختلف مانند اطلاعات تماس ، پیام های متنی ، تماس های سیاه ، عکس ها ، موسیقی ، ویدئو و … بین آیفون و اندروید و آیفون به آیفون

– قابلیت پشتیبان گیری از گوشی خود (IOS، آندروید) به مک و انتقال فایل های پشتیبان به گوشی جدید

– تجربه کردن یک انتقال امن بدون از دست دادن داده ها

استخراج iTunes موسیقی و لیست پخش برای آیفون و اندروید

بازیابی iTunes پشتیبان / iCloud به iOS یا دستگاه های آندروید

– سازگار با سیستم عامل iOS 10 و آخرین دستگاه های آندروید

نام: Syncios Data Transfer
حجم فایل: 85 مگابایت
شرکت سازنده: AnvSoft
تاریخ انتشار: 2020
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/07/19 نسخه Syncios Data Transfer v3.1.2 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *