دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Video Image Master Pro v1.2.8 – win

Video Image Master، این نرم افزار یک ابزار برای تبدیل و ویرایش ویدئوها است که به طور خاص برای تولید تصاویر از ویدیو یا تولید ویدیوهایی از تصویر و صداگذاری آنها طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر را از فیلم ها استخراج کنید. برش دادن یا گرفتن تصاویر کوچک از ویدیوها با استفاده از این نرم افزار کاری بسیار آسان است. Video Image Master Pro می تواند فیلم ها را از فریم های تصویری و فایل های صوتی به سرعت ایجاد کند. با استفاده از این نرم افزار و با توجه به ویژگی پشتیبانی از Drag & Drop، فایل ها را می توانید به سادگی به داخل این نرم افزار بکشید و رها کنید تا شروع به ویرایش آنها کنید. این نرم افزار ابزاری مورد نیاز برای هر ویرایشگر ویدئو، طرفداران فیلم و تحلیلگران فایل های ویدیویی است.

Video.Image.Master.center عکس سنتر

ویژگی های نرم افزار Video Image Master Pro v1.2.8:

کلیپ های ویدئویی برش دهید

هر فایل ویدئویی را به صئرت دسته ای تبدیل کنید

توالی تصویر یا تصویر کوچک را از فایل ویدئویی استخراج کنید

رابط کاربری ساده ای دارد

و …

مشخصات نرم افزار Video Image Master Pro v1.2.8:

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

نوع نرم افزار : ویرایش فایل های تصویری

نوع فایل : EXE

  • 2 replies
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        معمولا کرک و کیجن نرم افزارها رو برنامه های آنتی ویروس و فایروال به عنوان ویروس شناسایی میکنند. بهتره که قبل از اکسترکت آنتی ویروس و فایروال رو غیر فعال کنید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *